کریمی؛ پرهیز از نگاه حزبی و سیاسی کاری شرط اساسی تحقق پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است
کریمی؛ پرهیز از نگاه حزبی و سیاسی کاری شرط اساسی تحقق پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است
نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم گفت؛ پرهیزاز نگاه حزبی و سیاسی کاری در فعالیت‌های خانه ملت برای عبور از تنگناهای اقتصادی و فرهنگی شرط اساسی تحقق پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

به گزارش سکان، علی کریمی فیروزجایی منتخب بابل در مجلس یازدهم در گفتگویی بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیام مهم و راهگشایشان به مجلس یازدهم هوشمندانه به اولویتهای کلیدی کشور در شرایط کنونی اشاره کردند که نمایندگان این دوره باید همت خود را مصروف آنها کنند‌.

وی گفت: پرهیزاز نگاه حزبی و سیاسی کاری در فعالیت‌های خانه ملت برای عبور از تنگناهای اقتصادی و فرهنگی شرط اساسی تحقق پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

کریمی فیروزجایی تاکید رهبر انقلاب مبنی بر توجه به معیشت اقشار نیازمند و ضعیف را یادآور شد و افزود: مجلس یازدهم برای این هدف راهکارهای مناسب و عملیاتی تدوین خواهد کرد.

منتخب مردم بابل حذف مقررات زاید و بروکراسی بهم تنیده در دستگاه‌های اجرایی را اولویت دیگر مجلس یازدهم برای تحقق پیام رهبر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در دوره جدید برای حل تنگناهای اقتصادی و فرهنگی در کشور راهکارهای حل المسائلی خواهد داشت.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور نقش مجلس را در عرصه پیشرفت و عدالت پیشتازانه خواند و افزود: نمایندگان مجلس یازدهم با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و ظرفیت‌های نخبگانی کشور برای تدوین الگوهای مناسب دستیابی به قله آرمانی پیشرفت و عدالت‌خیز برمی‌دارد.

کریمی فیروزجایی افزود: مردم در کوتاهترین زمان ممکن آثار همگرایی و همت انقلابی منتخبان خود را در خانه ملت برای رفع گام به گام مشکلات اساسی و تنگناهای اقتصادی شاهد خواهند بود.