کاهش 14 درصدی تردد در جاده های مازندران
کاهش 14 درصدی تردد در جاده های مازندران
سکان نیوز/رییس اداره مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : بررسی آمار تردد در بازه زمانی متاثر از تعطیلات پایانی ماه صفر ( بازه زمانی 23 الی 27 مهر ماه ) در مقایسه با میانگین تردد روزانه مهرماه حاکی از کاهش میزان تردد روزانه در حدود 14درصد می باشد.

به گزارش سکان نیوز ، محسن هاشمی ضمن اعلام این خبر افزود: بررسی میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور نیز نشان دهنده کاهش حدوداً 5/5 درصد تردد در مقایسه با میانگین تردد روزانه در روزهای قبل از تعطیلات می باشد.

وی در ادامه مهمترین دلیل کاهش ترددها در ایام تعطیلات را محدودیت های تردد اعمال شده در ورود و خروج از استان مازندران و تهران ذکر کرد.

رییس اداره مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت:تردد در محورهای داخلی استان نیز کاهشی در حدود 15 درصد را تجربه کرده که نشان از همکاری مردم شریف مازندران در رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم انجام سفرهای غیرضروری بوده است.

وی اظهار داشت: طی دوره مذکور دستگاه های تردد شمار بیش از 23هزار در محورهای هراز و سوادکوه تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده که این میزان نماینگر این است که هر کدام از این محورها حدود 18 درصد از ترددهای محورهای مواصلاتی را به خود اختصاص داده اند . محور کندوان نیز طی این دوره شاهد بیش از 16 هزار تردد بوده است.