کاظمی؛ 86 اكيپ عملياتي در مانور سراسري توزيع برق تبريز مشارکت داشتند
کاظمی؛ 86 اكيپ عملياتي در مانور سراسري توزيع برق تبريز مشارکت داشتند
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت ؛در اين مانور دو روزه، بيش از 250 نفر، 15 بالابر و 35 خودروي عملياتي در قالب 86 اكيپ عملياتي شركت داشتند.

دومین مانور تعمیرات حوزه‌ی بهره‌برداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف تعدیل انرژی مصرفی شبکه‌ی روشنایی معابر و اصلاح و بهبود ولتاژ شبکه‌ی فشار ضعیف همزمان با سایر شرکت‌های توزیع در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 27 و 28 آذرماه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح دستاوردهای این مانور گفت: با توجه به اهداف این مانور، اکیپ‌های عملیاتی موفق به احداث و جایگزینی 9250 متر کابل خودنگهدار شدند. همچنین احداث و راه‌اندازی 7 دستگاه ترانس جدید، جابجایی 4 دستگاه ترانس پربار، و احداث و راه‌اندازی 57 رشته فیدر جدید از دیگر اقداماتی بود طی مانور تعمیرات حوزه‌ی بهره‌برداری برقب تبریز به انجام رسید.

به گفته‌ی وی؛ در راستای اصلاح و بهبود ولتاژ شبکه‌ی فشار ضعیف نیز در 54 منطقه‌ی شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر تعادل بار صورت گرفت و ولتاژ 883 مشترک هدف‌گذاری شده اصلاح شد.

عادل کاظمی در تشریح محورهای این مانور یادآور شد: احداث پست‌های جدید توزیع برق در مرکز بار شبکه، تعدیل بار فیدرهای فشار ضعیف، بازآرایی شبکه، افزایش ظرفیت ترانسفورماتورها، تعدیل موقت مصارف روشنایی معابر اصلی، جمع‌آوری انشعابات مستقیم و مصارف تابلوهای تبلیغاتی، پایش و کنترل مصارف کارگاه‌های غیرفعال و تعدیل و جایگزینی چراغ‌های پرمصرف با چراغ‌های LED از اهم اقدامات این مانور بود.

وی با بیان اینکه این مانور توسط معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ و امورهای تابعه‌ی برق تبریز برگزار ‌شد، خاطرنشان کرد: در این مانور دو روزه، بیش از 250 نفر، 15 بالابر و 35 خودروی عملیاتی در قالب 86 اکیپ عملیاتی شرکت داشتند.