چهارمين طرح جهادی بهينه سازی شبكه برق در استان قم/احداث شبكه خودنگهدار در زنبيل آباد
چهارمين طرح جهادی بهينه سازی شبكه برق در استان قم/احداث شبكه خودنگهدار در زنبيل آباد
سکان نیوز:قائم مقام مديرعامل و مدير توزيع برق شهرستان قم از تداوم اجراي عمليات طرح جهادي احداث شبكه خودنگهدار اين بار در منطقه زنبيل آباد قم خبر داد و گفت: به منظور آراستگي شبكه توزيع و همچنين جلوگيري از سرقت كابلهاي مسي و كاهش خسارت به لوازم برقي مشتركان و تاسيسات شركت توزيع برق ، چهارمين طرح جهادي در استان قم اجرايي شد.

به گزارش سکان نیوز/مهندس رضا مداحي ،قائم مقام مديرعامل و مدير توزيع برق شهرستان قم با اشاره به تداوم طرح جهادي و ضربتي احداث شبكه خودنگهدار در استان اظهار داشت: در تلاش هستيم با بسيج امكانات مناطق چهارگانه برق استان از قبيل تجهيزات لجستيكي و مشاركت اكيپ هاي عملياتي و خدمات مشتركان امور برق مناطق در سريع ترين زمان ممكن نسبت به بركناري شبكه قديمي و احداث شبكه جديد اقدام كنيم.
قائم مقام مديرعامل و مدير توزيع برق شهرستان قم يادآور شد: در اجراي اين عمليات در منطقه زنبيل آباد ،سه دستگاه جرثقيل و پنج دستگاه سبد بالابر و با حضور نيروهاي عملياتي و خدمات مشتركان از مناطق چهارگانه برق قم فعاليت داشتند.
وي در ادامه ابراز اميدواري كرد: با اجراي اين طرح علاوه بر جلوگيري از سرقت كابل هاي مسي ،بسياري از مشكلات ناشي از باد و طوفان و برخورد شاخه درختان با شبكه و بروز اتصالي و خاموشي جلوگيري خواهد شد.
اين طرح در حد فاصل امام حسين غربي و ياسمن در استان قم اجرايي شد.

  • نویسنده : 1161