چرا فرزانه از شفافیت اموال و دارایی خود هراس دارد؟
چرا فرزانه از شفافیت اموال و دارایی خود هراس دارد؟
سکان نیوز؛ چرا ولی الله فرزانه کاندیدای حوزه انتخابیه نور و محمودآباد تاکنون اموال و دارایی های خود را برای مردم شفاف اعلام نکرد؟

به گزارش سکان نیوز، موضوع شفافیت اموال و دارایی های  کاندیدای مجلس، مدت‌هاست که در محافل سیاسی و حتی در میان عموم مردم جامعه، به عنوان موضوعی چالشی مطرح شده است.

ورای تمامی جنجال‌ها و اختلاف‌ها آنچه که واضح به نظر می‌رسد، این است که حق طبیعی مردم هر منطقه از کشور است که بدانند کاندیدای که با آرای آنان به مجلس شورای اسلامی راه می یابد، در مسائل مالی و موضوعات مختلف که در حوزه ملی و بین‌المللی اثرگذار است، چه موضعی اتخاذ کرده و چه تصمیمی می‌گیرند و چه دارایی و اموالی دارند ؛ اما نکته‌ای که به شدت قابل تامل است، فرار بسیاری از کاندیدای مجلس از طرح شفافیت اموال و دارایی های خود می باشد.

یکی از کاندیدای که در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد تا کنون اموال و دارایی خود را شفاف به مردم اعلام نکرد ولی الله فرزانه می باشد، این عدم شفافیت با مردم باعث بی اعتمادی مردم حوزه انتخابیه به این کاندیدا شده است.

امیدواریم کاندیدای مجلس یازدهم در حوزه های مختلف انتخابیه برای جلب اعتماد مردم حداقل اموال و دارایی های خود را اعلام کنند.

گفتنی است در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد تنها کاندیدای که شفاف اموال و دارایی های خود را به مردم اعلام کرد عبدالوحید فیاضی می باشد .