پیکر جهادگر عرصه سلامت در ساری تشییع شد
پیکر جهادگر عرصه سلامت در ساری تشییع شد
ساری- سکان نیوز/پیکر جهادگر عرصه درمان و سلامت، پرستار بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) ساری با حضور مردم قدرشناس تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش سکان نیوز پیکر جهادگر عرصه درمان و سلامت، مرحومه سیده فاطمه شفیعی نژاد پرستار بیمارستان فاطمه الزهرا ساری پیش ازظهر شنبه با رعایت پروتکل‌های اجتماعی به سمت گلزار شهدا ملامجدالدین ساری برگزار شد.

پیکر مدافع سلامت پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خانه ابدی آرام گرفت.

مازندران تاکنون ۱۵ مدافع سلامت در راه مقابله با کنترل و مدیریت کرونا تقدیم کرده است.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در پیامی به مناسبت شهادت جهادگر عرصه درمان و سلامت آورده است: شهادت غرورانگیز شهیده مدافع سلامت زنده یاد فاطمه شفیعی‌نژاد، پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا (س) شهرستان ساری که جان خود را بر سر پیمان خویش گذاشت و مرز فداکاری برای صیانت از جان همنوعان و هموطنان خویش را تا پای جان درنوردید، موجب تالم و تأثر فراوان اینجانب شد.

میراثی که شهدای والامقام و ایثارگران عزیز در پاسداری از کیان دین و وطن به ارمغان گذاشتند، امروز به صورت آموزه و فرهنگی والا و گسترده؛ سرلوحه مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان کشور شده است که برای فداکاری در راه ایران اسلامی و هموطنان خویش و در مسیر حفاظت از سلامت و جان بیماران در برابر بیماری منحوس کرونا جان عزیز خود را تقدیم می‌کند.