پیروزی برابر تیم نصفه و نیمه پیکان تهران لذتی نداشت
پیروزی برابر تیم نصفه و نیمه پیکان تهران لذتی نداشت
آمل-سکان نیوز_ سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل، با وجود کسب پیروزی تیمش در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر والیبال گفت، که این پیروزی برابر تیم نصفه و نیمه پیکان لذتی نداشته است.

سکان نیوز/بهروز عطایی چهارشنبه شب پس از نخستین پیروزی تیمش لبنیات هراز آمل برابر پیکان تهران در هفته نخست لیگ برتر والیبال درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت، به شخصه از کیفیت بازی راضی نبودم، به خاطر اینکه تیم حریف به علت شرایط خاصی که داشت، تیم کاملی نبود و پاسورهای خودشان را در اختیار نداشتند.

وی افزود: متأسفانه در این مسابقه قواعد تاکتیکی که انتظار آن در جریان این بازی از دو تیم می‌رفت، دیده نشد.

سختی هفته‌های آغازین لیگ برای تیم‌ها

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل دربخش دیگری با بیان اینکه، به طور معمول شروع مسابقات لیگ برای همه تیم‌ها سخت است، گفت، دلیل عمده آن هم به خاطر اینکه تیم‌ها شناخت خوبی از یکدیگر ندارند و مجبور هستند تا در جریان بازی از همدیگر شناخت پیدا کنند.

عطایی افزود: این باعث فشار زیاد هم به بازیکنان ونیز کادر فنی می‌شود که اطلاعات و داده‌های درستی از وضعیت حریفان خود ندارند و باید در جریان مسابقه به شناخت نسبی برسند.

وی اضافه کرد، که البته این وضعیت در هر دوره از شروع لیگ برتر وجود داشته و این وضعیت در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت تا پس از چند هفته روال لیگ و بازی‌ها عادی‌تر شود.

بازی‌ها باید در سال قبل از المپیک کیفی‌تر شود

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل در بخش دیگری با بیان اینکه در سالی که منتهی به بازی‌های المپیک هست وباید کیفیت بازی تیم‌ها و بازیکنان کیفی‌تر و به چشم بیاید، گفت: بازی تیم‌ها و بازیکنان نیز باید در سطح بالا و باکیفیت و جدیت بیشتری همراه با تاکتیک پذیری تیم‌ها باشد و درجریان این لیگ پویا بازیکنانی مستعد شناسایی و به تیم ملی برای المپیک معرفی و دعوت شوند.

تیم والیبال لبنیات هراز آمل در چارچوب فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب میهمان تیم پیکان تهران بود و میهمان خود را با نتیجه ۳ برصفر با شکست بدرقه کرد.