پیام مدیر کل بنیاد مازندران در پی رجعت پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم
پیام مدیر کل بنیاد مازندران در پی رجعت پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی رجعت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم شهید علی جمشیدی و شهید سعید کمالی پیامی را بشرح ذیل صادر کرده است.

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
و مپندارید آن کسانی راکه کشته شده اند در راه خدا مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.
شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند. شهدا، مظهر هدف، استقامت و ایستادگی، وحدت و انسجام، عزت و افتخار، الگوی عملی جامعه و حیادت جاودانه هستند.
صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیورمرد این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، ازخودگذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.
شهیدان والامقام مدافع حرم، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) و مردان راستینی هستند كه با شجاعت و غیرت، ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای تکفیری در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله پرداختند.
اینجانب بازگشت افتخارآمیز پیکر مطهر و جاودانه شهیدان گرانقدر مدافع حرم شهید معزز سعید کمالی و شهید گرانقدر علی جمشیدی را به پیشگاه حضرت ولی عصر ( عج )، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، مردم شریف و ولایی مازندران، خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران بویژه خانواده صبور و بزرگوارشان تسلیت و تهنیت عرض نموده، از درگاه حق تعالی برای آن شهیدان والامقام علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدا … الحسین ( ع ) و برای خانواده‌های گرانقدر این دو آلاله خونین بال صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
هدایت مظلومی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران