پیام مدیر کل بنیاد مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی
پیام مدیر کل بنیاد مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر کرده است.

به گزارش ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر کرده است.
26 مرداد سال 1369 سالروز بازگشت غرور آفرین سروقامتان و رادمردان نستوه و شجاعی است که با تکیه بر ایمان و ارزش های معنوی قله های بلند آزادی و آزادگی را فتح کردند و با استقامت و پایمردی و صبر و بردباری طعم شکست و حقارت را بر دشمنان و متجاوزان چشاندند.
26 مرداد سالروز ورود پرستوهای سبک بالی است که با ایستادگی و مقاومت خود، دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف بخشیدند و در بند اسارت نیز دست از مجاهدت نکشیدند و قاصد آرمان های آسمانی انقلاب و اسلام ناب شدند.
تاریخ دفاع مقدس سرشار از خودگذشتگی ها و جانفشانی های رزمندگان غیور است، بزرگ مردانی که در این مسیر دوران بسیار سختی را تجربه کردند. صبر و استقامت اسرا، گواه شکوه و صلابت مردمانی است که برای احقاق حق خویش از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند. آنان شکنجه و درد اسارت را با ایمان راسخ خویش تحمل و اسارت گاه ها را به دانشگاه های تربیت انسان های مجاهد و آزاده تبدیل کردند.
ایستادگی و مقاومت تاریخ ساز آزادگان عزیز، نماد حقانیت و اراده مصمم ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و «نه» گفتن به نظام سلطه و استكبار و فداكاری در راه دفاع از استقلال و کیان و تمامیت ارضی كشور به شمار می رود.
اسطوره های سلحشور وطن، آزادگان جان برکف، این شیرمردان عرصه نبرد حق علیه باطل که با استقامت و پایداری مثال زدنی خویش عزت، افتخار و عظمت را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند، سرمایه های گران سنگ و جاودانه ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می آ‌یند. آنانی که اگر جسمشان به بند کشیده شد، اما هیچ گاه روح، اندیشه و اراده بلند و راسخ شان در بند اجانب و اسارت دشمنان نیفتاد.
ملت قدر شناس ايران، عزت، اعتلا و پيروزي خود در دفاع مقدس و تمامي عرصه هاي نبرد با نظام سلطه را مديون همه ايثارگران و به ويژه آزادگان عزيزي مي دانند كه در برابر بدخواهان نظام و انقلاب، تمامي هستي و وجودشان را ايثار كردند و براي هميشه به اين فرزندان غيور و دلاور خويش مي بالند.
ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، بازگشت قهرمانانه آزادگان سرافراز به ميهن اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی، آزادگان سلحشور و خانواده های بزرگوار و صبور آنان، خاصه جامعه معزز ایثارگری تبریک عرض نموده، سلامتی و سربلندی تمامی آرادگان عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
هدایت مظلومی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران