پیام تسلیت و تبریک مدیر کل بنیاد شهید مازندران در پی رجعت پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم
پیام تسلیت و تبریک مدیر کل بنیاد شهید مازندران در پی رجعت پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی رجعت پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم خان طومان به میهن اسلامی در پیامی تبریک و تسلیت گفت.

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
و مپندارید آن کسانی راکه در راه خدا کشته شده اند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.
شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین راه تقرب و رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت بزرگ ایران به جای می‌گذارند و شهدا مظهر هدف، استقامت و ایستادگی، وحدت و انسجام، عزت و افتخار، الگوی عملی جامعه و حیات جاودانه هستند.
صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیور مردان این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، ازخودگذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.
خاطره دلیری، دلاوری، از خودگذشتگی و جان‌فشانی شهدای عزیز دوران انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، ترور، منا، مدافعان سلامت و اینک شهیدان والامقام مدافع حرم تا همیشه روزگار همچون ستاره‌های درخشان و پرفروغ در آسمان خاطر این سرزمین و در یاد فرزندان ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.
اینان مؤمنان راستین خدای متعالند که در راه رضای حضرت حق از ارزشمندترین داشته‌های خود درمی‌گذرند. تاریخ این مرزوبوم همواره خود را وامدار استقامت، صبوری، ایثار و دلیری شهیدان گران‌قدر و خانواده‌های معزز شان می‌داند.
شهیدان مدافع حرم، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) و مردان راستینی هستند كه با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای تکفیری در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله پرداختند.
اینجانب بازگشت افتخارآمیز پیکرهای مطهر و جاودانه گل بوته های سرخ حریم عصمت و ولایت، شهیدان والا مقام و همیشه جاوید محمد بلباسی، محمود رادمهر، علی عابدینی، رضا حاجی زاده و حسن رجائی فر را به پیشگاه حضرت ولی عصر ( عج )، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، مردم شریف و ولایتمدار مازندران، خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان بویژه خانواده صبور، بزرگوار و فداکارشان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق تعالی برای آن شهیدان والامقام، علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا … الحسین ( ع ) و برای خانواده‌های گرانقدر این آلاله های خونین بال، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
هدایت مظلومی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران