پیام تسلیت مدیر کل بنیاد مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر یحیی پور گنجی
پیام تسلیت مدیر کل بنیاد مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر یحیی پور گنجی
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر یحیی پور گنجی پیام تسلیتی را صادر کرد.

((انا لله و انا الیه راجعون))
خانواده معظم شهیدان گرانقدر یحیی پور گنجی
سلام علیکم
شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن، هنر پدران و مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند و رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران افتخاری ماندگار آفریدند.
مادران شهدا که عزیزترین هستی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فداکردند، اسوه های واقعی گذشت و ایثارهستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.
رجاء واثق دارم، نام نیک آن مادر مومن و فداکار که در دامان پرمهر و محبت خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی و فاطمی، فرزندانی مجاهد، ایثارگر و عاشورایی تربیت کرد، برای همیشه در تاریخ این سرزمین زنده و جاوید خواهد بود.
درگذشت ام الشهدا حاجیه زیور نظری گنجی مادر صبور شهیدان والامقام رمضان و حیدر یحیی پور گنجی که در دامان پاکش دو فرزند برومند پرورش یافتند به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ( عج )، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، جامعه معزز ایثارگری خاصه بیت شریف و مکرم شهیدان گرانقدر یحیی پور گنجی تسلیت عرض نموده، برای آن بانوی مومنه و فاضله رحمت واسعه الهی و هم نشینی با حضرت صدیقه طاهره ( س ) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسألت دارم.
هدایت مظلومی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران