پیام تسلیت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی شهادت جانباز شهید اسفندیار افتاده
پیام تسلیت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی شهادت جانباز شهید اسفندیار افتاده
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پیامی شهادت جانباز شهید اسفندیار افتاده را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده معزز جانباز شهيد والامقام اسفندیار افتاده
سلامٌ علیکم
شهادت نقطه اتصال مسیر تقرب الی ا… است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نمودند. این بزرگمردان تاریخ به ما آموختند خط سرخ شهادت همواره جوشان است.
جانباز شهید اسفندیار افتاده يكی از بزرگ مردان الهی بود كه با تقدیم جسم پاک و سرمايه معنوی خویش و حضور در جبهه حق عليه باطل، در عرصه ی هشت سال دفاع مقدس و تحمل سال ها درد و رنج ناشی از مجروحيت، سرانجام به فيض عظیم شهادت نائل آمد.
رشادت و دلاور مردی اين شهيد والا مقام در عرصه جهاد و ایثار و سپس تحمل سختی های دوران جانبازی از او نامی نیک به يادگار گذاشت و عزت و افتخار را برای خود و ايران اسلامی به ارمغان آورد.
اينجانب شهادت جانباز شهيد اسفندیار افتاده را به پيشگاه حضرت ولیعصر عجل ا … تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی ؛ خانواده صبور و مقاوم خاصه به جامعه بزرگ ايثارگری تسليت و تعزیت عرض نموده، از خداوند تبارک و تعالی برای این شهید گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای عزیز مسئلت دارم.
هدايت مظلومی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران