پروژه «پل تا پل» در رفع گره ترافیکی ساری دارای اهمیت است
پروژه «پل تا پل» در رفع گره ترافیکی ساری دارای اهمیت است
ساری-سکان نیوز_ استاندار مازندران، اجرای پروژه پل تا پل را در رفع گره های ترافیکی مرکز استان دارای اهمیت دانست.

به گزارش سکان نیوز، احمد حسین زادگان شامگاه چهارشنبه پس از بازدید از پروژه پل تا پل گفت: پروژه پل تا پل به دلیل حلقه وصل دو نقطه مهم از شهر و رفع گره‌های ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است البته شورای اسلامی شهر و شهرداری پای کار آمدند و با جدیت پیگیر اتمام آن هستند

حسین زادگان با بیان اینکه با اتمام این پروژه مسیر جدیدی برای عبور و مرور شهروندان ساروی ایجاد می‌شود گفت: خوشبختانه منابع کار با پیگیری‌های شهرداری تأمین شد و اگر در ادامه فرآیند کار، استانداری مازندران برای تکمیل و اتمام این پروژه تا دهه فجر پای کار خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه زمین صفرآباد برای شهرداری و مردم ساری یک سرمایه است که متأسفانه چندین بار نیز تا مرز فروش هم پیش رفت، گفت: با ساخت شهربازی بخشی از مطالبات شهروندان برآورده خواهد شد و نیز فضای خوبی برای گردشگری مهیا می‌شود که آن هم با همکاری شهرداری، فرمانداری و حمایت شورای اسلامی شهر ساری عملیاتی و اجرا می‌شود.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه شهرداری در راستای انجام این پروژه گفت: امیدواریم با اتمام این پروژه، توسعه مرکز استان مازندران شتاب بیشتری گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در خانه ملت گفت: این پروژه علاوه بر رفع گره‌های ترافیکی و چشم انداز بصری، اتوبانی مهم و حلقه وصل غرب استان به بندر امیر آباد در شرق استان می‌شود.

بابایی کارنامی ادامه داد: از اجرای پروژه‌های عمرانی که رفاه شهروندان و توسعه شهر ساری را در پی دارد حمایت خواهیم کرد.

وی به میزبانی ساری به عنوان پایتخت گردشگری در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم این میزبانی را با انجام فعالیت‌های عمرانی و گردشگری در خور شأن مرکز استان عملیاتی کنیم.

در ادامه عباسعلی رضایی فرماندار ساری با مهم بر شمردن پروژه پل تا پل گفت: این پروژه در توسعه متوازن شهر ساری نقش مؤثری خواهد داشت

وی با اشاره به تلاش‌های مستمر شهرداری در اجرای این پروژه بزرگ آن را گره گشای بخشی از ترافیک شهری عنوان کرد که موجبات رضایتمندی شهروندان مرکز استان را فراهم می‌کند.