پایش رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از وضعیت کرونا رامسر
پایش رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از وضعیت کرونا رامسر
سکان نیوز/بررسی روند بیماری یابی تا مرحله درمان مبتلایان به کرونا در رامسر

? دکتر محمدمهدی گویا رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شهرستان رامسر وضعیت مدیریت کرونا و اقدامات بهداشتی درمانی این شهرستان رامسر را مورد پایش و بررسی قرار داد ‌

? در این بازدید که دکتر حامد روحانی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دکتر پارسایی مدیر گروه بیماریهای واگیر مرکز بهداشت استان دکتر گویا را همراهی می کردند با حضور در مرکز ۱۶ ساعته رمک ، مرکز بیتوته ساداتشهر و سه بخش بیماران بستری کرونا بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر از نزدیک روند بیماری یابی تا مرحله درمان مبتلایان به کرونا را مورد پایش و بررسی قرار داد‌.

?دکتر مهدی گویا رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان امام سجاد ع رامسر ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در مبارزه با کرونا در این شهرستات با بیان این که کیفیت ارائه خدمات درمانی در بیمارستان رامسر بسیار مناسب است گفت : پرستاران رامسر رفتار درمانی بسیار حرفه ای دارند و باید بخاطر زحماتی که می کشند دستشان را بوسید.

?وی تدوین طرح جدول تحلیلی ۱۴ روزه وضعیت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مازندران را الگویی برای سایر استان های کشور دانست و خواستار تقویت بیماری یابی و اجرای شیوه های مناسب برای هشدار به مردم جهت جلوگیری از افزایش مراجعات غیر ضرور به بیمارستان های استان شد و راه اندازی آزمایشگاه تشخیصی کرونا در غرب مازندران را اقدامی ضروری عنوان کرد.