وضعیت جوی هوا در استان مازندران
وضعیت جوی هوا در استان مازندران
سکان نیوز:معاون ‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران در مورد وضع هوای استان مازندران ضمن جوی پایدار در ساعاتی از روز در این هفته از وزش باد با رگبارهای پراکنده در استان خبر داد.

به گزارش سکان نیوز/احمد اسدیدر مورد وضعیت هوای استان مازندران در چند روز آینده  اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان در روز جمعه ۵ اردیبهشت ابری گاهی  همراه با بارندگی، وزش باد وکاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز شنبه ۶ اردیبهشت آسمان استان، نیمه ابری با افزایش نسبی دما، از شب با افزایش موقتی ابر، رگبار پراکنده و وزش باد در ارتفاعات نسبتاً شدید خواهد بود.

معاون‌توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز یک‏شنبه ۷ اردیبهشت نیز آسمان نیمه ابری با افزایش نسبی دما از اواخر روز بتدریج ابری همراه  با رگبار باران و وزش باد گاهی نسبتاً شدید بوده و در روز دوشنبه ابری گاهی با بارندگی، وزش باد و کاهش دما از اواخر روز با کاهش ناپایداری و ابر پیش‌بینی می‌شود.

اسدی ادامه داد: در روز سه شنبه ۹ اردیبهشت، وضعیت جوی به‌صورت صاف تا نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، در ارتفاعات با  رگبار پراکنده و وزش بادخواهد شد.

وی یادٖآور شد: در روز چهارشنبه آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

  • نویسنده : نجفی