ورود مهاجران بهاری به مازندران/ پرهیز از ایجاد ناامنی در زیستگاه‌های پرندگان - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
گروه : استان ها
پ
  • شناسه : 3906
  • 26 فروردین 1399 - 12:11
  • 0 دیدگاه

ورود مهاجران بهاری به مازندران/ پرهیز از ایجاد ناامنی در زیستگاه‌های پرندگان

ورود مهاجران بهاری به مازندران/ پرهیز از ایجاد ناامنی در زیستگاه‌های پرندگان
ورود مهاجران بهاری به مازندران/ پرهیز از ایجاد ناامنی در زیستگاه‌های پرندگان
سکان نیوز؛ مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: گونه‌ها مهاجر بهاره برای جوجه‌آوری و آشیانه‌سازی وارد طبیعت استان می‌شوند که حساسیتی در این فصل وجود دارد و پرنده از محیط تغذیه‌ای که آشیانه‌ زده نمی‌تواند جابجا شود.

به گزارش سکان نیوز، کوروس ربیعی   اظهار کرد: در طبیعت مازندران همواره شاهد جابه‌جایی و مهاجرت پرندگان هستیم که بعد از خروج پرندگان مهاجر زمستان‌گذران، گونه‌های مهاجر بهاره وارد استان شدند.

وی افزود: گونه‌های مهاجر بهاره برای جوجه‌آوری و آشیانه‌سازی وارد طبیعت استان می‌شوند که حساسیتی در این فصل وجود دارد و پرنده از محیط تغذیه‌ای که آشیانه‌ زده نمی‌تواند جابجا شود.

مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه شکار پرنده نیز مطلقا در فصل بهار ممنوع است، تصریح کرد: نباید شرایطی فراهم شود که با ورود در طبیعت اختلال در محیط زیست‌گاهی به وجود آید و به حیات وحش لطمه وارد شود.

ربیعی با اعلام اینکه گشت‌های نظارت و پایش در طبیعت مازندران درحال انجام است، اظهار کرد: محیط‌بانان محیط زیست در طبیعت استان حضور مستمری در طبیعت استان دارند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: طی این ایام پرندگان نباید در محیط زیست‌گاهی احساس ناامنی کنند و همه مردم که دوستدار حیات وحش هستیم باید در این زمینه یار و همراه اداره کل حفاظ محیط زیست استان باشیم.

مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یادآور شد: مشاهده شده حتی برخی در آشیانه‌سازی نیز به پرندگان کمک می‌کنند که باید از این کار نیز پرهیز کنند و از حضور در محیط‌های پرندگان خودداری کنند.

برچسب ها

شهرداری آبستن تغییرات مدیریتی/نقش شورای شهر در بابل چه بود؟ 08 فروردین 1403

شهرداری آبستن تغییرات مدیریتی/نقش شورای شهر در بابل چه بود؟

سکان ؛ ارتقاء شاخص های زندگی شهری نیازمند همفکری و برنامه ریزی صاحب نظران، کارشناسان و مدیران شهری است تا با ارائه راهکارها و کاربردی کردن آنها، بسترهای لازم شهری سالم و با رفاه را ارزانی شهروندان کنند.

سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌ اجتماعی واگذار شد 08 فروردین 1403

سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌ اجتماعی واگذار شد

سکان؛ مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از واگذاری معادل ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به این سازمان در قالب تأدیه مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت خبر داد.

راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است 08 فروردین 1403

راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است

سکان؛ وزیر جهاد کشاورزی گفت: راهبرد جهاد کشاورزی، واگذاری وظایف به شرکت ها و تشکل ها، تعاونی ها و شرکت های دانش بنیان است تا دولت به سمت کارهای حاکمیتی سوق یابد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.