وجود مدیران فرسوده و ناکارآمد از دلایل مهم لاینحل ماندن مشکلات اداری کشور است
وجود مدیران فرسوده و ناکارآمد از دلایل مهم لاینحل ماندن مشکلات اداری کشور است
سکان نیوز؛ عضو مجمع نمایندگان مازندران وجود مدیران فرسوده و ناکارآمد را از دلایل مهم لاینحل ماندن مشکلات اداری دانست و افزود: مدیران خسته و فرسوده با هرگونه تغییر و تحول مخالفت می‌کنند و راه را برای ایجاد تحول می‌بندند.

علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه دولت آینده در حل مشکلات دیوانی کشور و چابک‌سازی نظام اداری مسئولیت کلیدی دارد، گفت: فربه بودن نظام دیوانی در ابعاد مختلف به پیشرفت کشور آسیب‌ وارد می‌کند.

وی با اشاره به نارضایتی شدید مردم از ناکارآمدی اجرایی یادآور شد: ناراضی‌تراشی در دستگاه‌های دولتی آفت جدی است که هر چه زودتر باید این مسئله حل شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه حذف بروکراسی اداری و رفع مشکلات تنیده اداری در کشور عزم قاطع دولت آینده را می‌طلبد، گفت: حکمرانی مطلوب در کشور با دیوان‌سالاری فعلی محقق نمی‌شود.

کریمی فیروزجایی تعامل مجلس یازدهم با دولت سیزدهم را برای حل این چالش بنیادی ضروری دانست و افزود: دولت برای پایان دادن به مشکلات دیوانی نیازمند حمایت همه‌جانبه است.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت شتاب‌بخشی به روند امور در دستگاه‌ها گفت: چابک‌سازی اداری به افزایش کارآمدی نظام و افزایش رضایت‌مندی مردم منجر خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران وجود مدیران فرسوده و ناکارآمد را از دلایل مهم لاینحل ماندن مشکلات اداری دانست و افزود: مدیران خسته و فرسوده با هرگونه تغییر و تحول مخالفت می‌کنند و راه را برای ایجاد تحول می‌بندند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر اینکه نظام اداری کشور به خانه تکانی اساسی نیاز دارد که دولت جدید باید در این زمینه پیشگام باشد، اظهار کرد: با بکارگیری مدیران جوان و لایق در عرصه‌های مدیریتی روند حرکت کشور به سمت تعالی و پیشرفت شتاب می‌گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم در پایان تصریح کرد: تزریق خون‌های تازه به بدنه مدیریتی کشور با بهره‌مندی از جوانان متعهد و کارآمد در دهه پنجم انقلاب اهمیت راهبردی دارد.