واکنش کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به توافق رژیم صهیونیستی با امارات
واکنش کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به توافق رژیم صهیونیستی با امارات
سکان نیوز/کانون دانشگاهیان در واکنش به توافق رژیم صهیونیستی با امارات اعلام کرد: فلسطین تا زمان آزادی کامل و تحقق پیروزی نهایی همچنان قضیه اول جهان اسلام است و برای ما آمد و رفت افراد و احزاب در دولت استکباری و رو به افول امریکای سلطه طلب هیچ تفاوتی ندارد.

به گزارش سکان نیوز، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای در واکنش به توافق رژیم صهیونیستی با امارات اعلام کرد: فلسطین تا زمان آزادی کامل و تحقق پیروزی نهایی همچنان قضیه اول جهان اسلام است و برای ما آمد و رفت افراد و احزاب در دولت استکباری و رو به افول امریکای سلطه طلب هیچ تفاوتی ندارد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
در این روزهای سخت که با تلخی بر امت اسلامی می‌گذرد و طوفان‌های تفرقه و فتنه جنگ و نفوذ و آشوب و خیانت در بسترهای سیاسی اجتماعی اقتصادی و مذهبی کیان امت رسول خدا (ص) را هدف گرفته است، حکام زبون و بی مقدار امارات پس از سال ها مخفی کاری و رابطه نهانی با رژیم منحوس صهیونیستی این دشمن درجه یک جهان اسلام دست به خیانتی نابخشودنی زدند و با بی شرمی وصف ناپذیر رابطه پنهانی خود با غاصبان فلسطین را آشکار کردند.
همان گونه که آگاهان و ناصحانی چون سید مقاومت به درستی خبر داده اند که به زودی حاکمان مفلوک دیگری نیز چون حکام بحرین و سعودی به این کاروان ذلت ملحق خواهند شد و بر کسی پوشیده نیست حاکمان ذلیل این شیخ نشین جنوب خلیج فارس در راستای امتثال اوامر ارباب خود و برای تحقق پیروزی رییس جمهور دیوانه امریکا یعنی دونالد ترامپ بر رقیب دمکراتش خود را حیوان قربانی معرکه کردند و تا مدتی نیز عروسک خیمه شب بازی میتینگ های تبلیغاتی خواهند بود.
کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در راستای معارف قرآنی و مبانی سنت نبوی (ص) و اهل بیت مکرمش و بر اساس اعتقاد راسخ به آموزه های انقلاب اسلامی مبنی بر یاری مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان در جهت پاسداری از میراث ماندگار امام راحل ره و ارشادات و منویات رهبری معظم انقلاب و همراه با ملت بزرگ ایران سربلند، آحاد امت اسلامی و جبهه غیور و پابرجای مقاومت ضمن اعلام انزجار و محکومیت این حرکت پست و سرتاسر ذلت و خباثت آمیز اعلام می دارد فلسطین تا زمان آزادی کامل و تحقق پیروزی نهایی همچنان قضیه اول جهان اسلام است و برای ما آمد و رفت افراد و احزاب در دولت استکباری و رو به افول امریکای سلطه طلب هیچ تفاوتی ندارد.
در این جا به چند نکته اساسی اشاره می کنیم:
ای کاش دولت های ضعیف عربی اگر به واجب خود در آزادی قدس عمل نمی کنند لا اقل مقدسات امت را وجه المصالحه و معامله برای چند روز در قدرت ماندن قرار نمی دادند.
حکام امارات به دروغ ادعا می‌کنند که به شرط عدم انضمام سرزمین‌های فلسطین به دولت غاصب وارد این قمار شده‌اند و حال آن که نخست وزیر این رژیم به صراحت گفته است ما تنها به صلح در برابر صلح اقدام کرده ایم و نه صلح در برابر زمین ؛ از سویی برای همه اهل فن و خبره روشن است احداث اداره و کنترل اصلی ترین امور زیر بنایی دولت امارات در اختیار عوامل رژیم صهیونیستی است پس راهی را در پیش گرفته اند که بی بازگشت است و چاره ای جز بردگی در پیش ندارند.
ظاهرا حکام پست امارات در قبال این شرافت فروشی به وعده به دست آوردن سلاح های پیشرفته و نامتعارف دل خوش کرده اند اما بدانند که اراده ملت ها آن روز که فوران کند بنیان طاغوتی و قارونی آنان و سایر ظلمه را ویران خواهد کرد.
اگر حکام امارات و سایر شیخ نشین‌های حقیر منطقه فکر می‌کنند به دست آوردن دوستی و حمایت صهیونیست ها و کوبیدن بر طبل ناسازگاری و دشمنی با ملت ایران جبهه مقاومت راه نجات آنان است پر واضح است که مرتکب خطای بی جبران استراتژیک شده اند.
دولت های لبنان عراق مردم فلطین و دیگران باید اگاه باشند که پیام های اشتباهی چنین خیانت های بزرگی از سوی امریکا مبنی بر تسلیم امر واقع شدن و پذیرش سلطه فریبشان ندهد .
نکته پایانی آن که کانون دانشگاهیان بر این باور است تا زمانی که ملت های مسلمان ترس و واهمه از اقدام انقلابی در برابر خیانت کاران را کنار نگذارند مشکل امت اسلامی به طور ریشه ای حل نخواهد شد.
باید خیانتکاران تاوان عمل زشت خود را بپردازند تا صف ملحق شوندگان به آنان کوتاه شود. ملت ها باید بیدار شوند و نگذارند که خائنان به جای خدمت به فلسطین آن را ابزار رسیدن به اطماع دنیایی شان قرار دهند.