هشدار عضو هیئت رئیسه مجلس درباره اسلام ستیزی اروپا
هشدار عضو هیئت رئیسه مجلس درباره اسلام ستیزی اروپا
سکان خبر؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رشد دین باوری در اروپا،خواستار توقف سیاست اسلام ستیزی در غرب شد.

علی کریمی فیروزجایی در گفت و گویی بیان داشت: پیروی کشورهای اروپایی از سیاست اسلام ستیزی فرانسه عواقب خطرناکی برای آنان در پی دارد.

وی اسلام را دین صلح و برادری و آیین آسمانی مورد قبول تمام ادیان الهی دانست و افزود: تاکنون هیچ آسیبی از ناحیه مسلمانان به سایر ملل نرسیده و این مهم بیانگر آزاداندیشی و صلح جویی دین مبین اسلام است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با خصمانه خواندن اقدام رئیس جمهور فرانسه در اهانت آشکار به پیامبر مکرم اسلام(ص) تصریح کرد: رئیس جمهور فرانسه بدعت گذار رویه ای نادرست و خطرناک در سیاست بین الملل است که باید تاوان آن را بپردازد.

کریمی فیروزجایی لزوم واکنش همه دولت ها و ملت های مسلمان در برابر هتاکی دولت فرانسه به پیامبر اعظم(ص) را خاطرنشان کرد وافزود: در صورت تعلل مسلمانان در واکنش قاطع برابر اقدام موهن رئیس جمهور فرانسه ،طراحان این سناریو جسور تر وقیح تر وارد میدان می شوند.

نماینده مردم بابل مسئولیت دولت و وزارت خارجه کشورمان در پاسخ قاطعانه به هتاکی فراموش ناشدنی رئیس جمهور فرانسه را یادآورشد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام باید پرچمدار حرکت جهادی برای دفاع از مقدسات اسلامی در دنیا باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به احتمال پیروی دولتهای اروپایی از سیاست اسلام ستیزی یادآورشد: درصورت حمایت کشورهای اروپایی از سیاست نابخردانه رئیس جمهور فرانسه در هتاکی به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) مردم اروپا نتیجه تلخ آن را خواهند دید.

کریمی فیروزجایی رشد اسلام گرایی در اروپا و نگرانی فزاینده سران کشورهای اروپایی از این واقعه را یادآورشد و افزود:سردمداران کشورهای اروپایی بجای واکنش خصمانه، واقعیت گرایش عمده مردم اروپا به دین مبین اسلام را بپذیرند.
عضو مجمع نمایندگان مازندران با هشدار درباره تحریک آمیز بودن واکنش های عصبی دولتمردان اروپایی در قبال رشد اسلام در غرب خاطرنشان کرد: جوانان غیرتمند و شیفته آیین اسلام در اروپا پاسخ قاطع و هوشمندانه ای به سران کشورشان می دهند.
دبیر هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکپارچه اقدام موهن رئیس جمهور فرانسه را محکوم می کنند و خواستار واکنش فوری دولتهای مسلمان منطقه به این حرمت شکنی آشکار هستند.