نماینده مردم اهواز؛ آمارهای وزیر راه و شهرسازی دروغ است
نماینده مردم اهواز؛ آمارهای وزیر راه و شهرسازی دروغ است
سکان نیوز؛ نماینده مردم اهواز، باوی،کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده در این جلسه گفتم که این آمارها دروغ است و صحت ندارد

نمایندگان خوزستان به جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور دعوت شدند که در این جلسه وزیر راه و شهرسازی اطلاعات غلطی از آخرین وضعیت راه‌های مناطق سیل‌زده خوزستان ارائه داد.

سید کریم حسینی افزود: در این جلسه وزیر راه مدعی شد همه راه‌های آسیب دیده از سیل در استان‌های سیل زده به ویژه خوزستان اصلاح، ترمیم و تکمیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه قطعا نمایندگان بهتر و بیشتر از وزرا از شرایط و وضعیت استان مطلع هستند، گفت: از مسیر خسرج فقط ۶ کیلومتر به تازگی اصلاح شده است، هنوز خرابی های ناشی از سیل در دهستان عنافچه باقی مانده‌اند، بسیاری از سایر جاده‌های روستایی از زمان سیل تخریب شده و ترمیم یا اصلاح نشده‌اند.

حسینی با طرح این سوال مبنی بر اینکه چه دلیلی دارد وزیر راه گزارش غیر واقعی از وضعیت راه‌های آسیب دیده از سیل در استان می‌دهد، عنوان کرد: ضمن اعتراض به تاخیر در اصلاح، ترمیم و تکمیل راه‌ها ما حاضر هستیم در خصوص این موضوعات با هر مسئوولی مناظره کنیم.

وی افزود: از رسانه‌های ملی و استانی نیز درخواست دارم برای اطمینان از صحت موضوع به مناطق سیل‌زده بروند و با مردم مناطق سیل زده گفت‌وگو و گزارشی تهیه کنند.

  • منبع خبر : فارس