مهمترين محور كاهش مصرف سوخت، جمع آوري مراكز غيرمجاز استخراج رمز ارز است
مهمترين محور كاهش مصرف سوخت، جمع آوري مراكز غيرمجاز استخراج رمز ارز است
سکان نیوز؛ مدير عامل شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان گفت: توليد كنندگان رمز ارز مي توانند با ارائه مجوز و پروانه صادره از اداره ها و سازمان هاي ذيربط نسبت به دريافت انشعاب قانوني اقدام و از حمايت قانوني نيز برخوردار شوند.

خليل عوض زاده با بيان اينكه اين مانور در روزهاي 25 و 26 دي ماه انجام مي شود ادامه داد: 121 اكيپ فعال ( 91 تيم اصلاح انشعاب و 30 تيم تعديل بار) با حضور 558 نفر شركت كننده در اين مانور حضور دارند.

وي در ادامه به لزوم همراهي مردم در مصرف بهينه برق اشاره كرد و افزود: با توجه به سرد شدن هوا و به دنبال آن ايجاد محدوديت در تامين سوخت نيروگاه هاي برق لزوم همراهي مردم اين استان در مصرف بهينه برق و گاز ضروري است.

وي اظهار داشت: از جمله مهمترين محورهاي مهم تعيين شده براي كاهش مصرف برق و كمك به كاهش مصرف سوخت نيروگاه ها جمع آوري مراكز غيرمجاز استخراج رمز ارز است.

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان از ارائه پاداش به معرفي كنندگان مراكز و اشخاص استفاده كننده از برق غيرمجاز براي استخراج رمز ارز خبر داد و بيان كرد: عاملان كشف و معرفي، تا سقف 20 ميليون تومان پاداش دريافت خواهند كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان، اولين مانور سراسري شركت توزيع نيروي برق اين استان در روزهاي 29 و 30 آبان سالجاري به صورت سراسري انجام شد و دومين مانور سراسري و دومين مانور سراسري اين شركت نيز طي روزهاي 27 و 28 آذر ماه انجام شده است.