مظلومی؛ خدمت به ایثارگران از روی اخلاص، گشاده روئی، صداقت و سپاسگزاری باشد
مظلومی؛ خدمت به ایثارگران از روی اخلاص، گشاده روئی، صداقت و سپاسگزاری باشد
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه شورای معاونین بنیاد گفت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران از روی اخلاص، گشاده روئی، صداقت و سپاسگزاری باشد.

به گزارش ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه شورای معاونان بنیادکه با محوریت اعلام برنامه ها و شاخص های ارزیابی عملکرد سال 99 در دفتر مدیر کل برگزار گردید ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و ارج نهادن به آرمان های والای 10 هزار و 400 شهید گرانقدر این استان گفت: شهدا چراغ روشنی بخش همه انسانها و هدایت جامعه بشری محسوب می گردند گفت: خدمت ما به خانواده های معزز این آلاله های خونین بال، از روی اخلاص، گشاده روئی، صداقت و سپاسگزاری همراه باشد.
وی با اشاره به کیفی سازی سازمانی برنامه های سازمان اظهار داشت: در جهت دستیابی به اهداف سازمانی باید از حداقل امکانات بهترین بهره را ببریم لذا برای رسیدن به این امر مهم باید مشارکت همه جانبه در امور داشته باشیم و از هیج تلاشی دریغ نکنیم.
آقای مظلومی در این جلسه بر بازخورد گزارشات، کیفی سازی برنامه های بنیاد مازندران در سال جاری، ساماندهی در حوزه های خدمت رسانی به جامعه ایثارگری،استفاده از نظرات همکاران در جهت پیشبرد اهداف سازمان،نامگذاری اماکن و معابرشهری، پیگیری ساماندهی گلزارهای شهدای در دست اقدام و … تأکید کرد.
تبادل نظر در امر شاخص ها و شیوه های ارزیابی عملکرد، عملیاتی کردن برنامه های پیش رو در سال 99، حدود انتظار از میزان تحقق برنامه ها، نظارت هدفمند برنامه های اجرایی و … از مهمترین موضوعات این جلسه بوده است.
در این جلسه معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی، تعاون، فرهنگی و بهداشت و درمان به صورت تخصصی برنامه ها و شاخص های سال 99 را بیان کردند.