مسدودسازی حساب های فاقد کد شهاب بانک ملی ایران
مسدودسازی حساب های فاقد کد شهاب بانک ملی ایران
سکان نیوز؛ مدیرعامل بانک ملی ایران از مسدودسازی حساب های فاقد کد شهاب بانک خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیته عالی مبارزه با پولشویی، از روز سه شنبه 16 دی ماه امکان برداشت از حساب های اشخاص حقیقی فاقد کد شهاب ممنوع خواهد شد.

دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی در همایش یک روزه ضمن تقدیر از عملکرد خوب واحدها گفت: در شاخص هایی مانند قیمت تمام شده پول، نرخ موثر تسهیلات، حاشیه سود و… عملکرد قابل قبولی را شاهد هستیم که باید تداوم داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه شعب به جذب منابع ارزان قیمت تصریح کرد: بیشترین تعداد شعبه را در کشور داریم و از این رو باید در بحث جذب منابع جاری نیز جایگاه ویژه ای داشته باشیم. باید برنامه ریزی خوبی در زمینه جذب این منابع در ماه های پایانی سال صورت گیرد.

حسین زاده با اشاره به در پیش بودن رویداد ملی شو برای عرضه آخرین دستاوردهای بانک ملی ایران اظهار کرد: خدمات و سرویس های جدیدی در روزهای آینده رونمایی خواهند شد که نشان از پویایی سازمان دارد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از مسدودسازی حساب های فاقد کد شهاب بانک از فردا خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیته عالی مبارزه با پولشویی، از روز سه شنبه 16 دی ماه امکان برداشت از حساب های اشخاص حقیقی فاقد کد شهاب ممنوع خواهد شد.

ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک نیز با بیان این که قیمت تمام شده پول و نرخ ویژه تسهیلات از شاخص های موثر در فعالیت واحدهاست؛ گفت: انتظار این است که واحدهای بانک بیش از پیش به سوی ضمانتنامه ها و عملیات تعهدی حرکت کنند.

کاووس ایرج پور عضو هیات مدیره بانک هم با بیان این که بانک از حداکثر توان خود برای تسهیلات دهی استفاده می کند؛ اظهار کرد: در همه جلسات هیات مدیره، موضوع منابع و مصارف بانک در کنار رفاه کارکنان به طور جدی رصد می شود.