مردم مازندران منتظر برخورد قاطع هیأت نظارت بر انتخابات با متخلفین
مردم مازندران منتظر برخورد قاطع هیأت نظارت بر انتخابات با متخلفین
سکان نیوز؛ افکار عمومی مردم منتظر برخورد قاطع هیأت نظارت بر انتخابات استان مازندران با متخلفین است، برخوردی که می تواند سلامت انتخابات در دوره های آتی و سلامت شورای آینده را نیز تضمین نماید.

انتخابات مظهر اراده ملی، نقش آفرینی مردم در سرنوشت خود و تضمین کننده اقتدار و امنیت ملی است که همواره با درایت مردم فهیم شاهد حضور گسترده و حماسه آفرینی در آن هستیم، از این رو پیروز قطعی هر انتخاباتی مردم و نظام هستند.

اما موضوع نگران کننده ای که غالباً در انتخابات شورای شهر و در دو دوره اخیر به صورت پررنگی شاهد آن هستیم، بحث تخلفات انتخاباتی بخصوص در روز انتخابات و خرید و فروش آرا می باشد که لازم است پرونده این اتفاق شوم در استان مازندران و شهر ساری یکبار برای همیشه بسته شود.
در انتخابات شورای شهر پنجم هم شهر ساری درگیر این تخلف آشکار بود تا جایی که حتی تا مرز عدم تایید سلامت انتخابات نیز پیش رفت اما در نهایت نتایج آن انتخابات تایید و شاید همان عدم سختگیری مجوزی شد برای برخی کاندیداها در این دوره تا به خود اجازه پول پاشی در پای صندوق های رای را بدهند.
اکنون افکار عمومی مردم منتظر برخورد قاطع هیأت نظارت بر انتخابات استان مازندران با متخلفین است، برخوردی که می تواند سلامت انتخابات در دوره های آتی را نیز تضمین نماید و هرگونه سهل انگاری در این خصوص ادامه وضع فعلی در دوره های آینده خواهد بود.
با توجه به دستگیری هایی که در روز انتخابات توسط دستگاه های نظارتی در حین انجام تخلف صورت گرفت و مستندات موجود شاید ابطال آرای برخی کاندیداهای متخلف و یا حتی در صورت گستردگی بیشتر تخلفات، عدم تایید سلامت انتخابات حرکتی انقلابی و در جهت صیانت از آرای مردم خواهد بود که نه تنها موجب سلامت شورای شهر می شود، سلامت انتخابات های آینده را نیز تضمین می نماید و شایعات و شائبه مهندسی انتخابات را در افکار عمومی مردم به فراموشی می سپارد.
کاندیداهایی که با هزینه های هنگفت و خرید رأی وارد پارلمان شهری شوند قطعا هدفی جز خدمتگزاری مردم را خواهند داشت و هرگونه تخلف احتمالی در شورای شهر جهت تامین این هزینه های انتخاباتی را میتوان متوجه شدت و حدت برخورد امروز هیات های اجرایی و نظارت با متخلفان دانست، این گوی و این میدان…

  • منبع خبر : استنادنیوز