مردم باید از نامزد ریاست جمهوری برنامه بخواهند/فریب شعارهای توخالی را نخورید
مردم باید از نامزد ریاست جمهوری برنامه بخواهند/فریب شعارهای توخالی را نخورید
سکان نیوز؛ نماینده مردم تهران گفت: مردم ما دیگر نباید فریب شعارهای توخالی و وعده‌های پوچ را بخورند، باید از نامزد ریاست جمهوری برنامه بخواهند.

زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات گفت: کمتر از 50 روز به موعد انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است. همه ما می‌دانیم که انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ برای مردم و کشور است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم؛ چراکه صرف حضور مردم و مشارکت در انتخابات به دشمنان این کشور این پیام را منتقل می‌کند که ملت ایران می‌خواهند با حضورشان در صحنه انتخابات دست رد به سینه بیگانگان بزنند و همین امر موجب امنیت کشور، اقتدار ملی و نشانه عزم مردم برای مستقل بودن و امیدوار بودن به آینده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خودشان اشاره کردند که علاج دردهای مزمن کشور در برگزاری پرشور انتخابات و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسلما دشمنان و مخالفین جمهوری اسلامی از این که ملت ایران از این فرصت استفاده کنند ناراحت هستند؛ چراکه انتخابات یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است، لذا شاهد فعالیت دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل هستیم که از طرق مختلف به خصوص از طریق فضای مجازی در حال تلاش هستند تا با پاشیدن بذر ناامیدی انتخابات خرداد ماه را بی‌رونق کنند و از اقتدار این ملت بکاهند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: جایگاه مهم ریاست جمهوری و اختیارات آن قابل قیاس با دیگر جایگاه‌ها در جمهوری اسلامی نیست. بودجه کشور و بسیاری از امکانات حکومتی در اختیار رئیس جمهور است، لذا باید در انتخاب رئیس جمهور دقت کرد. شخصی که این مسؤولیت سنگین را می‌پذیرد، باید مشکلات و مسائل اساسی کشور را بشناسد و برای حل آنها برنامه داشته باشد.

وی افزود: مردم ما دیگر نباید فریب شعارهای توخالی و وعده‌های پوچ را بخورند، باید از نامزد ریاست جمهوری برنامه بخواهند و بدانند که گروهی که قرار است با رئیس جمهور همکاری کند چه کسانی هستند، سابقه اجرایی آنها را در مسؤولیت‌های قبلی بدانند و توان اجرایی آنها را بسنجند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر بخواهیم به چند شاخص مهم یک رئیس جمهور در جمهوری اسلامی ایران اشاره کنیم، عبارتند از ایمان و التزام عملی به ولایت فقیه، انقلابی بودن و پایبندی به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، قانون‌مداری و اعتقاد به استقلال کشور، دشمن‌شناسی و تقابل با جریان‌های نفوذ، ساده‌زیستی و روحیه مردمی داشتن، فسادستیزی، طرفدار عدالت بودن و همچنین معتقد بودن به توان داخلی و استفاده از ظرفیت های عظیم داخل کشور، از مهم‌ترین شاخصه‌های یک رئیس جمهور است .