محمدبیگی؛ اضافه شدن ۵ میلیارد ریال به سرجمع اعتبارات حوزه بهداشت و درمان شهرستان قزوین
محمدبیگی؛ اضافه شدن ۵ میلیارد ریال به سرجمع اعتبارات حوزه بهداشت و درمان شهرستان قزوین
سکان نیوز؛ نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان قزوین با تاکید بر لزوم توجه جدی به حوزه درمان و سلامت شهروندان، خواستار افزایش سرانه بودجه این حوزه در قزوین شد.

به گزارش سکان نیوز، با پیگیری محمدبیگی در این جلسه مقرر شد مبلغ ۵ میلیارد ریال به سرجمع اعتبارات تملک و دارایی حوزه بهداشت و درمان شهرستان قزوین اضافه شود.

همچنین پیگیری احداث درمانگاه شبانه‌روزی دولتی در شهر اقبالیه، تکمیل درمانگاه شهر معلم‌کلایه، تکمیل اورژانس بیمارستان شهید رجایی قزوین و اختصاص ردیف بودجه برای مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین از دیگر موارد مورد تاکید محمدبیگی در حوزه بهداشت و درمان بود که به تصویب رسید.

وی بر ضرورت داشتن نگاه ویژه برای تکمیل و تسریع پروژه بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی قزوین تاکید کرد و در نهایت با پیشنهاد ایشان مقرر شد این پروژه به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) واگذار شود تا شاهد تسریع در ساخت و احداث این پروژه مهم درمانی در قزوین باشیم.

ضرورت محرومیت‌زدایی از چهره راه‌های روستایی، همچنین اختصاص اعتبارات لازم برای مرکز تصفیه آب و فاضلاب روستایی، پیگیری زیرساخت‌های روستایی، پیگیری آب و برق ایل شامه دشت، بهسازی و تکمیل طرح هادی روستایی و اختصاص بودجه برای پروژه‌های عمرانی ۱۳ روستای شهرستان قزوین از دیگر موارد مورد تاکید محمدبیگی در این نشست بود که با موافقت آقای شفیعی فرماندار قزوین و آقای رحمانی معاون سازمان برنامه و بودجه استان روبرو شد.