مجوز ۷ ایستگاه تفریحات دریایی در ساحل محمودآباد صادر شد
مجوز ۷ ایستگاه تفریحات دریایی در ساحل محمودآباد صادر شد
سکان نیوز:دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد از صدور مجوز ۷ ایستگاه تفریحات دریایی در ساحل این شهرستان خبر داد و گفت: ۳ متقاضی دیگر نیز برای اخذ مجوز ایستگاه تفریحی اقدام کردند که با پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری امسال ۷ نقطه به مجموع نقاط ساحل محمودآباد و سرخ رود به‌منظور راه‌اندازی ایستگاه تفریحات دریایی افزوده شد.

به گزارش سکان نیوز/محمد محتاطی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به طور کلی در تابستان پیش‌رو ۱۴ ایستگاه تفریحات دریایی در شهرستان محمودآباد فعال خواهد شد، اظهار کرد: تمامی افرادی که متقاضی فعالیت در ساحل دریا می‌باشند تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تمامی چهار چرخ‌ها و ایستگاه‌های تفریحات دریایی شامل جت اسکی و سایر شناورها در ساحل محمودآباد ساماندهی شد، تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های انجام شده با فرماندهی دریابانی و انتظامی در سال جدید از فعالیت افراد فاقد مجوز جلوگیری و شناور و ماشین آلات مربوطه تا پایان تابستان توقیف خواهد شد.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد همچنین از اخذ موافقت اولیه ۱۱ نقطه در ساحل محمودآباد به منظور ساخت و راه‌اندازی اسکله دریایی خبر داد و گفت: نقطه زنی در ساحل و تایید اولیه از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اخذ شده و به‌زودی موافقت اصولی نقاط مذکور صادر می‌شود.

محتاطی یادآور شد: تمام راه‌های دسترسی به ساحل به‌منظور ممانعت از حضور خودروهای شخصی در ساحل مسدود خواهد شد و همچنین در تابستان پیش‌رو فعالیت اسب‌داران جهت حفظ پاکیزگی ساحل ممنوع است.

  • نویسنده : 1161