مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم مصمم است
مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم مصمم است
سکان نیوز/ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم مصمم است با همکاری و تعامل قوای دیگر مشکلات پیش روی مردم را حل کند.

به گزارش سکان نیوز/ دکتر علی کریمی فیروزجایی روز شنبه در جمع اصناف و بازاریان بابل بیان کرد: تحریم ظالمانه استکبار به ملت ایران و ویروس کرونا مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است که مجلس یازدهم مصمم است با همکاری و تعامل دولت و دستگاه قضایی این مشکلات را برطرف کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : به هیچ عنوان مشکلات پیش رو، ملت و مجلس را ناامید نخواهد کرد بلکه یک اراده قوی در بین ما به وجود آمده است که این مشکلات را برطرف کنیم تا کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد .

وی گفت: اقتصاد و فرهنگ از جمله مواردی است که مجلس یازدهم مصمم است در این بخش مشکلات پیش رو را حل نماید و این امر از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است .

وی بیان داشت: در حال حاضر برای حل مشکلات باید مساله محور عمل کنیم و نمایندگان بابل در مجلس این امر را از حوزه انتخابیه خود شروع کردند.

وی گفت: تکمیل هر چه زودتر تصفیه خانه بزرگ شهرهای گروه الف در بابل از جمله طرح های مهمی است که باید هر چه زودتر تکمیل شود و جلسات موثری در این خصوص با حضور مدیران ارشد استانی تشکیل شد.

کریمی فیروزجایی اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از شهروندان بابلی و حتی روستاهای این شهرستان با مشکل کمبود آب شرب در رنج هستند که با تکمیل تصفیه خانه بزرگ بابل از جمله مشکلات بزرگ شهرستان است که امیدوارم هر چه زودتر با پیگیری و افتتاح این طرح مشکل آب شرب بابل و شهرهای همجوار برطرف شود.