مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق در مازندران برگزار شد
مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق در مازندران برگزار شد
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت؛ دوازدهمین مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق مازندران همزمان در سراسر کشور با عنوان مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق برگزار شد.

فرامرز سپری با اشاره به جایگزینی ۱۵۰ کیلومتر سیم به کابل در پایان مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه با رویکرد اصلاح ولتاژ و اصلاح روشنایی معابر گفت؛ اجرای این مانورها باعث ارائه برق مطمئن به مردم شریف مازندران خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در ادامه بازدید از دومین روز مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه گفت:
دوازدهمین مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق مازندران همزمان در سراسر کشور و با رویکرد اصلاح ولتاژ و اصلاح روشنایی معابر با در ۵ شهرستان و با حضور ۵۱ اکیپ عملیاتی و ۲۲۳ نیروی فنی اجرایی برگزار شد.
وی با اشاره به تعویض ۸۴۲ لامپ ۲۱۰ واتی با هدف اصلاح روشنایی معابر گفت؛ عملیات جایگزینی ۱۵۰ کیلومتر سیم به کابل شبکه فشار ضعیف توزیع برق مازندران نیز همزمان با برگزاری این مانور به پایان رسید.

وی بابیان اینکه مانورهای جهادی در مازندران در راستای پویش” این خانه روشن است” و همزمان با سراسر کشور بصورت ماهانه ادامه خواهد داشت گفت‌؛ اصلاح روشنایی معابر ؛تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، بهبود و ارتقاء شاخص های عملکردی طرح سیما، افزایش پایداری و اطمینان شبکه و بهبود رضایت مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق مازندران از دیگر اهداف این مانور جهادی بود.

سپری با بیان اینکه مشترکان عزیز مازندرانی می توانند با نصب اپلیکیشن برق من تمامی خدمات برق را به صورت غیرحضوری دریافت کنند افزود؛ارائه خدمات غیرحضوری برای تسریع در زمان ارائه خدمات در اولویت برنامه های شرکت می باشد.