مازنی‌ها به دو کشتی‌گیر استقلال رضایت‌نامه نمی‌دهند!
مازنی‌ها به دو کشتی‌گیر استقلال رضایت‌نامه نمی‌دهند!
سکان نیوز،بحث پیوستن دو آزادکار تیم هیات کشتی قائمشهر به تیم ستقلال در حالی که قرارداد رسمی با تیم خود داشتند، حواشی زیادی را برای کمیته لیگ بوجود آورده است.

به گزارش سکان نیوز پس از انصراف تیم دریاچه ارومیه از حضور در رقابتهای لیگ کشتی آزاد، اعلام شد قرارداد کشتی گیران این تیم از ارومیه به تیم استقلال منتقل شد. اتفاقی که گویا از نظر مسئولان تیم هیات کشتی قائمشهر قانونی و عملی نیست و هم اکنون با پیوستن دو آزادکار این تیم مازنی به استقلال، باعث ایجاد جنجال و حواشی برای کمیته لیگ شده است.

محمد صادق زاده مربی تیم هیات کشتی قائمشهر با تایید این مطلب گفت: پس از انصراف تیم دریاچه ارومیه از حضور در رقابتهای لیگ، تمامی کشتی گیران این تیم به عنوان کشتی‌گیر آزاد، می توانستند به تیم های دیگر بروند که ما هم با عباس فروتن و نادر حاج آقانیا به عنوان دو آزادکار مازنی بطور رسمی قرارداد بستیم. البته قرارداد ما داخلی نبود و بطور رسمی با حضور در دفتر کمیته لیگ در فدراسیون کشتی منعقد و ثبت شد.

وی تصریح کرد: با این وجود به یکباره نام تیم استقلال مطرح شد و به کشتی‌گیران گفتند قرارداد آنها به همراه امتیاز حضور در لیگ تیم دریاچه ارومیه به استقلال منتقل شده که این موضوع اصلا قانونی نیست. ضمن اینکه ما شنیدیم این دو کشتی‌گیر با وجود اینکه با ما قرارداد رسمی داشتند در کمال تعجب با تیم استقلال هم قرارداد بستند!

صادق زاده افزود: بزودی قرار است این مشکل با حضور مسئولان تیم ما در فدراسیون کشتی بررسی و حل شود اما مطمئن باشید اگر این موضوع بطور قانونی پیگیری نشود، هیات کشتی استان مازندران به عنوان هیات استان متبوع این دو کشتی گیر، هیچ رضایت نامه ای برای آنها جهت حضور در لیگ صادر نخواهد کرد.
نکته عجیب در مشکلی که برای این تیم مازنی بوجود آمده این است که چطور دو کشتی گیر توانسته اند بعد از عقد قرارداد رسمی در کمیته لیگ، دوباره با تیم دیگری قرارداد منعقد کنند. البته پیکان انتقاد در این رابطه بیشتر متوجه کمیته لیگ کشتی است که باید پاسخ قانع کننده ای برای معترضان این تیم مازنی داشته باشد