مازندران مبدع طرح انجمن تولید محتوا در کشور است
مازندران مبدع طرح انجمن تولید محتوا در کشور است
سکان نیوز/معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران از مبدع بودن مازندران در طرح انجمن تولید محتوا در کشور خبر داد.

سکان نیوز/به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ،«اسفندیار نظری» با بیان اینکه مازندران مبدع طرح انجمن تولید محتوا در کشور است گفت: هدف اصلی این طرح آموزش صحیح و کاربردی به معلمان و دبیران به جهت تولید محتوای دیجیتال استاندارد است.
وی همچنین افزود: در طرح “معلمان بیدار پسا کرونا” از معلمان و دبیران توانمند در حوزه آموزش های الکترونیکی استفاده شده و سعی کردیم تا از ظرفیت همه شهرستان ها در این طرح استفاده شود.
نظری با اشاره به اهمیت آموزش های مجازی و ضرورت توانمند سازی معلمان، تصریح کرد: با توجه به شرایطی که بیماری کرونا برای سال تحصیلی قبل و همچنین سال تحصیلی جدید پی خواهد آورد، باید در عرصه مجازی معلمان و دبیران به خوبی ظاهر شده و نقش خود را به عنوان راهنما و یاددهنده علوم و تربیت دانش آموزان به کمک ابزار هایی که تکنولوژی عصر حاضر در اختیار آنها قرار داده است، ایفا کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه توانمندسازی معلمان در حوزه تولید محتوای الکترونیک جزو وظایف کمیته آموزش در دوران کرونا است افزود هماهنگی سرگروه های آموزشی،کارشناسان تکنولوژی آموزشی و اداره آموزش ضمن خدمت با روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش موجب ارتقای سطح کیفی این طرح خواهد شد.
معاون متوسطه آموزش وپرورش مازندران با اشاره به پیشرو بودن مازندران در امر آموزش و تربیت، افزود: از همان روزهای اولیکه با بیماری کرونا مواجه شدیم معلمان استان خوش درخشیدند و از جمله دستاورد های مهم آموزش و پرورش مازندران سایت MazanMohtava.ir بود که به عنوان پایگاهی برای بارگذاری و دریافت تدریس های معلمان، نه تنها در استان مازندران، بلکه در سراسر کشور تبدیل شد.