كاركنان توزيع برق البرز در عزمی جهادی اقدام به توليد ماسك و دستكش كردند
كاركنان توزيع برق البرز در عزمی جهادی اقدام به توليد ماسك و دستكش كردند
سکان نیوز:در بازديد معاون عمراني استانداري البرز عنوان شد:.كاركنان توزيع برق البرز در اقدامي خداپسندانه و جهادي اقدام به توليد ماسك و دستكش كردند كه به ميزان كافي ماسك و دستكش در اختيار همكاران قرار داده مي شود.

به گزارش سکان نیوز/علي درويش پور، معاون عمراني استانداري البرز در بازديد سرزده از واحدهاي مختلف اين شركت در جريان بهبود خدمات رساني به همكاران و شهروندان محترم قرار گرفته و بر اولويت تكريم ارباب رجوع تاكيد كرد.
وي اظهار داشت: در جلسه ستاد مبازره با كرونا واقع در استانداري به دستگاههاي اجرايي استان ابلاغ و تاكيد شد؛ عدم اجراي مصوبه هاي ستاد كرونا استان پيگرد قضايي دارد و هر مديري سهل انگاري كند حتما با ايشان برخورد قضايي مي شود، سلامت مردم مهم است و رعايت نكردن اين موضوع جرم تلقي مي شود .
بهنام بيات مديرعامل برق استان در خصوص اقدامات انجام شده مقابله با كرونا گفت: اقدامات خوبي در اين خصوص انجام شده از جمله ارايه ماسك به ارباب رجوع در بدو ورود والزام بر استفاده از ماسك و نيزسنج تب ودماي بدن آنها با دستگاه هاي اندازه گيري ونيزدر اختيار قرار دادن ماسك به همكاران، با رعايت دستور العمل هاي بهداشتي ، فاصله گذاري اجتماعي رعايت شده و جلسات از طريق ويدئو كنفرانس انجام مي شود.
وي تصريح كرد: در اقدامي خداپسندانه، پرسنل خدوم اين شركت بصورت جهادي اقدام به توليد ماسك و دستكش كر دند كه به ميزان كافي ماسك و دستكش در اختيار همكاران قرار داده مي شود.