قوه قضائیه مراقب باندهای مخوف اخلالگر حوزه صنعت و تولید باشد
قوه قضائیه مراقب باندهای مخوف اخلالگر حوزه صنعت و تولید باشد
سکان نیوز؛ یکی از خطراتی که جهش تولید را تهدید می‌کند عدم وجود و امنیت سرمایه‌گذاری است که اعم از نوسانات، نرخ ارز و بی‌ثباتی در سیاست‌های اجرایی و تصمیمات خلق الساعه، بخشی از آن است.

به گزارش سکان نیوز، نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم بیان داشت: وقتی ثبات در تصمیمات نباشد فعالین در هر بخش اقتصادی وسرمایه‌گذاری نمی‌توانند آینده را پیش‌بینی کنند ضمن تشکر از حضرت آیت‌الله رئیسی ریاست قوه قضائیه، که اقداماتی اساسی را شروع کرده است در جهت تقویت تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران و ایجاد اطمینان در جامعه از معظم‌له تقاضا داریم که مراقب باندهای مخوفی که با دسیسه بازی‌ها و گراهای اشتباه به مسئولین موجبات اخلال در حوزه صنعت و تولید را فراهم می‌کنند و چه بسا بی‌جهت افراد مؤثر و با کفایت در حوزه صنعت و تولید را گرفتار می‌نمایند، باشند.
عزت الله اکبری گفت: یکی از انتظارات مهم جامعه تولیدی و صنعتی و خدماتی از مجلس و دستگاه قضا، دگرگونی اساسی در نوع مجازات‌هاست.

وی بیان کرد:اگر یک واحد تولیدی یا خدماتی و یا هر شخص مولد در اثر تصمیمات غلط مسئولین و یا هر حادثه دیگر دچار مشکل و نوسان و گرفتاری شود چاره جوبیی و تاوان آن به عهده مسئولین است نه زندان کردن شخص تولید کننده … که مدیر و نان آور گروهی از کارگران و کارکنان در جامعه اسلامی هست.

اکبری افزود: چه اشکالی دارد مجازات یک تولید کننده و صنعتگر جز در موارد خاص به جای زندان، این باشد که مثلا ظرفیت تولید و تعداد اشتغال را فلان درصد افزایش دهد یا کارگاه و کارخانه جدید احداث نمایند.
نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت:باید به گونه‌ای باشد که ریز و درشت اقدامات در همه حوزه‌ها در جهت تامین منافع ملی باشد نه ویرانگر خانواده و جامعه؛ باید دست قضات آن قدر باز باشد که بتوانند با توجه به منافع ملی و مصلحت جامعه مجازات تعیین نماید نه مجازات فوری زندان.