قوانین مزاحم در جریان تولید مانع رونق کسب و کار است
قوانین مزاحم در جریان تولید مانع رونق کسب و کار است
سکان نیوز/نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه فضای کسب و کار در ساری رونق ندارد،گفت: قوانین مزاحم در جریان تولید مانع رونق کسب و کار است.

سکان نیوز/علی بابایی کارنامی درباره مشکلات مراکز صنعتی در ساری،گفت: تامین نقدینگی از دغدغه‌های اساسی مراکز صنعتی ساری است و این در حالی است که فضای کسب و کار نیز در ساری رونق ندارد و به سمت توسعه تولید محور نیست.
نماینده مردم ساری درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهت گیری دولت در استان مازندران با رویکرد حمایت از گردشگری و خدمات نیست تصریح کرد: صنعت گردشگری زود بازده است بنابراین با سرمایه گذاری در حوزه صنعت گردشگری می‌توان نه تنها برای بسیاری از افراد اشتغال ایجاد کرد بلکه درآمد زایی منطقی نیز برای کشور رقم زد.
وی ادامه داد: قیمت زمین در مازندران و ساری بالا است بنابراین طبیعی است که زمین ارزش افزوده برای واحدهای صنعتی در مازندران نداشته باشد و این در حالی است که برای توسعه مراکز صنعتی در ساری باید فکر اساسی برای نرخ زمین در ساری کرد.
بابایی کارنامی افزود: متاسفانه قوانین مزاحم در جریان تولید فراوان داریم بنابراین دولت و مجلس می‌بایست با یک برنامه ریزی اصولی پالایش کنند که کدام قوانین به سمت تولید بهینه است تا بتوان محورهای تولید در فضای کسب و کار را به بهترین حالت ممکن به حرکت درآورد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه فضای کسب و کار در ساری رونق ندارد یادآور شد: قوانین مزاحم در جریان تولید مانع رونق کسب وکار است.