قبل از پایان امسال حداقل 5 پروژه تامین اجتماعی در استان افتتاح می شود
قبل از پایان امسال حداقل 5 پروژه تامین اجتماعی در استان افتتاح می شود
سکان نیوز؛ رئیس مجمع نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از پیگیری جدی مطالبات بیمه شدگان سازمان در این استان خبر داد.

در این نشست، دکتر برجی ضمن قدردانی از حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در محل مدیریت درمان با اشاره به اجرای بیش از 10 پروژه بزرگ در سطح استان در این شرایط سخت و دشوار شیوع بیماری کرونا و همچنین شرایط بد آب و هوائی استان افزود: تا قبل از پایان امسال حداقل 5 پروژه افتتاح و در اختیار بیمه شدگان سازمان و سایر مردم استان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه مراکز درمانی ملکی سازمان با کمبود پزشکان متخصص مواجه است، اظهار کرد: در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و تعامل لازم را داریم اما برخی مشکلات در این زمینه پیش رو است که از بکارگیری پزشکان متخصص به شدت در مضیقه هستیم.

دکتر برجی مهمترین نیاز و مطالبات بیمه شدگان سازمان در بخش درمان تامین اجتماعی استان را یادآور شد.

مهندس بدری نیز در این نشست ضمن تقدیر و تجلیل از اقدامات صورت گرفته و همچنین قدردانی از زحمات و تلاش های کادر درمان و سایر کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان، گفت: اقدامات بسیار عظیمی در حوزه عمران و توسعه درمان استان صورت گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه با اشاره به موارد مطرح شده از سوی مدیر درمان استان از جمله افزایش تخت های بیمارستان سبلان اردبیل و ارس پارس آباد، توسعه تخت های بخش ویژه، احداث درمانگاه های شهرستانهای گرمی و نمین، و استانداردسازی و ارتقای هتلینگ مراکز درمانی ملکی سازمان، ضرورت خرید درمانگاه شماره 2 اردبیل، افزایش طبقات درمانگاه محوطه بیمارستان سبلان و همچنین ایجاد برخی بخش ها از جمله، بخش سرطان و خون شناسی و آنژیو پلاستی و غیره را از مطالبات بحق بیمه شدگان دانست.دکتر برجی همچنین در دیدار با روسای کانون های بازنشستگی، کانونها را بهترین محل برای انعکاس مسائل و مشکلات بیمه شدگان عنوان کرد.

برنجیان رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان اردبیل، یعقوبی جدید رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان و مهندس دوستدار معاون خانه کارگر با دکتر قادر برجی مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

دکتر برجی در این جلسه ضمن تقدیر از حضور روسای کانون های بازنشستگان استان و قدردانی از تعاملات و همکاری های سازنده و تاثیرگزار و با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت درمان استان گفت: با وجود بیش از ده پروژه بزرگ در دست احداث و شرایط خاص بیماری کرونا و بدی آب و هوا، اجرای پروژه ها از روند پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

وی افزود: سه پروژه عظیم از جمله پروژه کلان اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از افتتاح بخش دیالیز تا اواسط اسفند ماه سالجاری خبر داد.

مهندس برنجیان رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان برگزاری چنین جلساتی را موجب دلگرمی بازنشستگان در جهت حل مشکلات آنان عنوان و از مدیر درمان به سبب ادای احترام و تکریم به قشر بازنشسته به ویژه در زمان های مراجعه به مراکز درمانی ملکی سازمان قدردانی کرد.

یعقوبی جدید رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اردبیل نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تجلیل از مدیر درمان، کادر درمانی و سایر کارکنان مراکز درمانی که در این دوران سخت و طاقت فرسای وجود بیماری کرونا جانفشانی و ایثار کردند، گفت: در این دو سال اخیر پروژه های قابل توجهی در اختیار بیمه شدگان سازمان برای بهره برداری و استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: کانون ها نیز در کنار اهتمام و تلاش مضاعف مدیریت درمان استان برای رسیدن به اهداف عالی سازمان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.