قابل توجه منتخبین مردم مازندران در مجلس یازدهم/مجمع نمایندگان تهران شروع به کار کرد
قابل توجه منتخبین مردم مازندران در مجلس یازدهم/مجمع نمایندگان تهران شروع به کار کرد
سکان نیوز؛ اخیرا کارگروه‌های مجمع نمایندگان منتخب تهران در مجلس یازدهم تشکیل شده و جلسات آنها به صورت مستمر در حال برگزاری است.

به گزارش سکان، جلسات منتخبان تهران در مجلس یازدهم درباره مسائل مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، اخیراً این جلسات با حضور 12 تن از منتخبان تهران در حوزه مسائل اقتصادی برگزار شد و تشکل های سیاسی و صاحب نظران اقتصادی نیز نظرات خود را ارائه کرده اند.

با توجه به شرایط کنونی استان مازندران امیدواریم منتخبان مردم مازندران در مجلس یازدهم هم بزودی اولین جلسات مجمع نمایندگان مجلس یازدهم را تشکیل دهند تا بتوانند با تصمیمات استراتژیک برخی از مشکلات استان را برطرف نمایند.

یکی از مشکلاتی که مجمع نمایندگان مازندران در دوره های گذشته با آن مواجه بود، فقدان تفکر استراتژیک در بیشتر منتخبان ادوار مجلس، به معنای دوری از نگرش سیستمی، آینده نگر نبودن، بی توجهی به اطلاعات پایه ای و عدم دسترسی به یک بانک اطلاعاتی غنی و رقابتی ندیدن موقعیت استان ها و مشغول شدن به روزمرگی و امثالهم بود که فقدان آن درنمایندگان ادوار مختلف مازندران موانعی برای توسعه یافتگی شده و استان از آن رنج برده است.

با توجه به اینکه اولویت مجلس یازدهم اقتصادی است زیرا مطالبه مردم هم همین است، از منتخبین محترم مردم مازندران در مجلس یازدهم می خواهیم تا در اولین فرصت جلسات مجمع را تشکیل دهند.

محمدرضافرجی

مدیرگروه رسانه ای سکان