فولاد کاوه جنوب کیش بیشترین سهم صادرات در مجموعه بنیاد مستضعفان را دارد
فولاد کاوه جنوب کیش بیشترین سهم صادرات در مجموعه بنیاد مستضعفان را دارد
سکان نیوز؛ معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان داشت: بیشترین سهم صادرات در مجموعه بنیاد مربوط به فولاد کاوه جنوب کیش است.

مهندس سید محمد اتابک پس از این بازدید، در نشست بررسی طرح های توسعه ای شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با بیان اینکه 11 درصد جهش تولید در مجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی طی نه ماهه سال 99 محقق شده است، گفت: از نظر صادرات 3 درصد در مقایسه با سال گذشته جلوتر هستیم.

مهندس اتابک با بیان اینکه روند تولید و توسعه در مجموعه بنیاد شیب مثبتی دارد، تصریح کرد: دو سال است که رشد مثبت 7.4 درصدی را شاهد بوده ایم و امسال نیز همین رقم را هدفگذاری کرده ایم.

معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه سهم و وزن فولاد کاوه جنوب کیش در اهداف ترسیم شده بنیاد مستضعفان قابل توجه و چشمگیر است، اضافه کرد: بیشترین سهم صادرات در مجموعه بنیاد مربوط به فولاد کاوه جنوب کیش است.

وی بر لزوم سرعت بخشی به طرح های توسعه ای از جمله فاز 2 پروژه اکسیژن پلنت تاکید کرد و افزود: با حضور مهندس نظام آبادی در راس مدیریتی هلدینگ کاوه پارس و وحدت و اتحاد همه مدیران و کارکنان فولاد کاوه جنوب کیش باید تلاش شود که جایگاه این شرکت در کشور ارتقاء یابد.

اتابک دستیابی به موفقیت های کسب شده از جمله افتتاح فاز 2 فولادسازی را مرهون همدلی، برادری و وجود روحیه مثبت بین مدیران و کارکنان این شرکت دانست و گفت: قطعاً فولاد کاوه جنوب پیشرفت خود را ادامه خواهد داد و سرعت و دقت آن با تلاش جمعی محقق می شود.

شایان ذکر است، کارخانجات فولادسازی و فاز 2 اکسیژن پلنت از جمله بخش های شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بود که مهندس اتابک معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با همراهی مهندس هاشم نظام آبادی مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس از آن بازدید کردند.