فعالیت شبانه روزی پرسنل صنعت برق در ایام کرونایی
فعالیت شبانه روزی پرسنل صنعت برق در ایام کرونایی
سکان نیوز؛ سخنگوي صنعت برق از تداوم فعاليت و خدمت ساني به مردم توسط صنعت برق در شرايط كرونا و حتي تعطيلي ها خبر داد.

دكتر مصطفي رجبي مشهدي، اظهارداشت: پرسنل صنعت برق به منظور تامين نياز مردم به برق كه جزو نيازهاي ضروري محسوب مي شود و به ويژه براي بيماران كرونايي كه نيازمند استفاده از دستگاه هاي اكسيژن ساز هستند، حياتي است، به صورت شبانه روزي فعاليت مي كنند.

رجبي مشهدي ادامه داد: در حال حاضر همكاران ما در نيروگاه ها، بهره برداري از خطوط و پست هاي فشار قوي و شركت هاي توزيع به عنوان پيشاني صنعت برق، در حال فعاليت هستند تا خدمت رساني به مردم لحظه اي با وقفه مواجه نشود.
وي تاكيد كرد: تاكنون هيچ اختلالي به دليل شيوع كرونا در زنجيره عرضه برق شامل تأمين تجهيزات صنعت برق و سوخت مورد نياز نيروگاه ها، اجراي پروژه هاي احداث، نگهداري و تعميرات، پايداري شبكه توليد، انتقال و توزيع برق رخ نداده است.
رجبي مشهدي خاطرنشان كرد: به جز نيروها و گروه هاي عملياتي كه به ويژه درهنگام تغييرات جوي در آمادگي كامل به سر مي برند، نيروهاي فني در نيروگاه ها به منظور حفظ توليد برق و پرسنل بهره برداري در طول خطوط انتقال و فوق توزيع و پست هاي برق كشور در حال بازرسي و پايش لحظه اي به سر مي برند.
به گفته سخنگوي صنعت برق، هموطنان مي توانند براي رفع مشكلات احتمالي در شبكه، در تمام ساعات شبانه روز از طريق سامانه تلفني 121 و يا اپليكيشن برق من اقدام كنند.