فروردین ؛ مجلس یازدهم موضوع جبران خسارات باشگاه‌های ورزشی را پیگیری می‌کند
فروردین ؛ مجلس یازدهم موضوع جبران خسارات باشگاه‌های ورزشی را پیگیری می‌کند
سکان نیوز؛ نماینده مردم فیروزآباد در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مجلس یازدهم موضوع جبران خسارات باشگاه‌های ورزشی را پیگیری می‌کند گفت: منتخبان با تشکیل فراکسیون ورزش تصمیماتی خواهند گرفت تا نه تنها باشگاه ها متضرر نشوند بلکه سرمایه گذاران حوزه ورزش با فراغت بال سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش سکان نیوز، محمدمهدی فروردین در گفت‌وگویی، با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم در حوزه ورزش، گفت: بزرگترین دغدغه باشگاه‌ها در روزهای پس زا شیوع ویروس کرونا تعطیلی باشگاه و نبود دستورالعمل‌ اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده بود. متاسفانه مدیران برای این روزهای بحرانی هیچ پیش بینی نکرده بودند.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساختار مناسبی در سطح کلان تعریف نشده است. امروزه دغدغه بسیاری از باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های خصوصی، هزینه های گزافی که به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها متحمل شدند.

وی افزود: باشگاه‌های ورزشی به ویژه آنها که رتبه و جایگاهی پیدا کردند نیز نگرانی‌هایی درباره کردن تعطیلی بازی‌های لیگ دارند. از سوی دیگر مدیران باشگاه‌ها برای کسب سهیمه آسیا و حفظ تیم در جدول هزینه‌هایی کردند و در شرایط کنونی متضرر شدند بنابراین نسبت به جبران خسارات باید اقداماتی انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مجلس یازدهم موضوع جبران خسارات باشگاه‌های ورزشی را پیگیری می‌کندف گفت: منتخبان با تشکیل فراکسیون ورزش تصمیماتی خواهند گرفت تا نه تنها باشگاه ها متضرر نشوند بلکه سرمایه گذاران حوزه ورزش با فراغت بال سرمایه‌گذاری کنند.

فروردین با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا ورزش دنیا را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: بیمه ورزشگاران و باشگاه‌ها نیز از دیگر مواردی است که مجلس یازدهم در اولویت رسیدگی قرار خواهد داد تا خسارات ورزشکاران و باشگاه‌ها به ویژه در شرایط کرونا و پساکرونا جبران شود.