غیبت حسین زادگان در جلسه مجمع نمایندگان مازندران/فرار از پاسخگویی یا تقابل با مجمع
غیبت حسین زادگان در جلسه مجمع نمایندگان مازندران/فرار از پاسخگویی یا تقابل با مجمع
سکان نیوز؛ جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و غیبت استاندار به میزبانی شهرستان آمل در محل دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله آملی برگزار شد.

به گزارش سکان، در این جلسه که به ریاست منصور علی زارعی رئیس مجمع نمایندگان مازندران و با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار گردید، چند غائب مهم داشت.

حسین زادگان استاندار مازندران که طی هماهنگی های صورت گرفته قرار بود در این جلسه مهم حضور به عمل آورد اما به یکباره در برنامه دیگر حاضر و به مجمع نمایندگان بی احترامی کرد.

مجمع نمایندگان برای آگاهی از مشکلات دستگاه های اجرایی در استان و چاره اندیشی برای حل مشکلات آن ها از طریق پیگیری هایی در سطح ملی و از طریق وزارت خانه ها، از مدیران ارشد اجرایی استان دعوت به عمل می آورد تا با استماع گزارش آنان اقدامات و پیگیری های لازم را به انجام برساند.

اما متاسفانه بعضا با بی توجهی برخی از مدیران ارشد استان و دستگاه های اجرایی، راه خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم از طریق پیگیری های مجمع نمایندگان مسدود می شود.

این بی توجهی در جلسه مجمع نیز رویت شد که موجب اعتراض برخی از نمایندگان به موضوع گردید و با انتقاد تند کیوان مرادیان نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر در مجلس شورای اسلامی مواجه شد.

مرادیان با اعلام اینکه مجمع نمایندگان بالاترین مرجع مردمی برای رسیدگی و پیگیری مشکلات موجود است از تمام مسئولین اجرایی استان خواست ارائه گزارش به نمایندگان مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی از منابع بوجه ای استان مازندران شفاف نیست افزود؛ جایگاه مجمع نمایندگان مازندران باید حفظ شود و وقتی نماینده عالی دولت در استان برای پاسخگویی به جلسه مجمع دعوت می شود باید حضور پیدا کند و پاسخگوی عملکرد خود در مازندران باشد.