علیرضا بیگی؛ شاهد تکرار رفتارهای اشتباه و ناصحیح در مجلس هستیم
علیرضا بیگی؛ شاهد تکرار رفتارهای اشتباه و ناصحیح در مجلس هستیم
سکان نیوز؛ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه در روزهای پایانی مجلس هم ناکامی‌ها و عملکرد ناصحیح مجلس دهم پایان نمی‌یابد و ما شاهد تکرار رفتارهای اشتباه و ناصحیح در این مجلس هستیم.

به گزارش سکان نیوز، احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگوی، با اشاره به تغییر مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 99 به هنگام ارسال به شورای نگهبان گفت: هیأت رئیسه مجلس سوگند یاد کرده که از حق نمایندگان دفاع کند و باید این وظیفه قانونی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به طور دقیق انجام دهد.

وی افزود: این اولین باری نیست که بحث تغییر مصوبات مجلس مطرح می‌شود و این شائبه در موارد دیگری هم پیش از این وجود داشته است.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: در حالی که بسیاری از استفساریه‌ها در نوبت بررسی است که تعیین تکلیف هر کدام مشکلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از مردم حل می‌کند، طرح اصلاح قانون انتخابات و یا موضوع معرفی حقوقدانان شورای نگهبان مطرح می‌شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: کسانی که طرح اصلاح قانون انتخابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در روزهای پایانی مجلس مطرح کرده‌اند، یا به دنبال مبرا کردن خود هستند و یا به دنبال گرفتن انتقام از شورای نگهبان و یا در مورد معرفی حقوقدانان شورای نگهبان باید بگویم که موارد مهم‌تر از آن برای بررسی در صحن وجود دارد.