عطر افشانی مزار شهدا توسط مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان بوشهر
عطر افشانی مزار شهدا توسط مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان بوشهر
سکان نیوز، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ، مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور در گلزار شهدا ء ، با نثار گل ، مزار شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافعان حرم را غبارروبی و عطرافشانی کردند .

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان بوشهربا حضور در گلزار شهدا ء، و با رعایت پروتکل های بهداشتی ،با نثار گل ، مزار شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را غبارروبی و عطرافشانی کردند . عباس دیری ،سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در این آئین معنوی در جمع کارکنان تامین اجتماعی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان گفت : زیارت قبور مطهر شهدا نماد احترام به ارزشهای والایی است که مردم عزیز برای آرمان های مقدس انقلاب اسلامی قائلند . وی این حضور را فرصتی برشمرد تا تجدید میثاقی دوباره باشد برای اهداف و آرمانهای بلندی که برای آن اقشار مختلف مردم خون پاک خود را نثار آن کرده اند و مسئولیت حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را بر دوش یکایک آحاد ملت بزرگ ایران قرار داده اند . دیری با تاکید براینکه خشنودی شهدای گرانقدر ایران اسلامی ، سربلندی کشور و خدمت صادقانه به مردم است ، توجه به نیازهای مردم و رفع موانع و مشکلات را امری مهم برشمردند .

گفتنی است روسای شعب یک و دو بوشهر ،نماینده گزینش، امور ایثارگران و جمعی از همکاران فرزندشهید و خانواده ایثارگرو جانباز در این مراسم حضور داشتند .