عضو کمیسیون قضایی مجلس: دولت عزمی برای مقابله با حقوق‌های نجومی نشان نداد
عضو کمیسیون قضایی مجلس: دولت عزمی برای مقابله با حقوق‌های نجومی نشان نداد
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر مقابله با نجومی‌بگیران تأکید کردند اما دولت برای مقابله با این مسأله عزمی نداشت.

سکان نیوز،ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با اشاره به گزارش دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه سال 97 و توضیحات ارائه شده درباره حقوق‌های نجومی در این گزارش گفت:‌ رهبر معظم انقلاب بارها بر رسیدگی به موضوع حقوق‌های نجومی تأکید داشتند اما دولت عزمی برای رسیدگی به این موضوع از خود نشان نداد.

وی افزود: دولت باید اسامی افرادی که حقوق نجومی دریافت کردند و در این باره تخلفاتی داشته‌اند را برای رسیدگی به قوه قضاییه اعلام و ارسال کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: دریافت حقوق‌های نجومی از مصادیق کسب اموال از طریق نامشروع است و باید به طور جد مورد رسیدگی قرار گیرد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: همچنین در این گزارش اشاره‌ای به ارز تخصیص یافته برای تأمین کالاهای اساسی و عدم هزینه کرد مقدار قابل توجهی از این ارزهای تخصیص یافته در محل مورد نظر ارائه شده است که البته مقادیر این ارزها که در محل خود هزینه نشده بسیار بیشتر از آن چیزی است که در گزارش دیوان محاسبات آمده است.

وی در پایان گفت: دستگاه‌های نظارتی باید گزارشی جامع و دقیقی را از این موضوع و به قوه قضاییه ارسال کنند تا برخورد لازم با افرادی که مرتکب این تخلفات شده‌اند صورت گیرد.

  • نویسنده : مانی