عدم رعایت فاصله اجتماعی در باجه‌های پستی و پست بانک‌ها جهت ثبت نام وام یک میلیون تومانی
عدم رعایت فاصله اجتماعی در باجه‌های پستی و پست بانک‌ها جهت ثبت نام وام یک میلیون تومانی
سکان نیوز:نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم با شروع اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، از تشکیل صف‌هایی جهت ثبت نام وام یک میلون تومانی انتقاد کرد و آن را نگران کننده دانست.

به گزارش سکان نیوز/محمدحسین قربانی با اشاره به اجرای فاصله گذاری هوشمند گفت: دو ماه از بحران کرونا در کشور می گذرد، در این مدت شاهد همکاری مردم با مدیران اجرایی، دولت و وزارت بهداشت در اجرای پروتکل‌ها و حمایت همه‌جانبه بودیم که جای قدردانی دارد اما امروز وارد فاز دیگری از قرنطینه شده‌ایم.

وی توضیح داد: در شرایط فعلی رعایت بسیاری از اصول بهداشتی اولیه توسط عامه مردم و پروتکل های اعلامی توسط ستاد کرونا بسیار مهم است؛ اگر مردم رعایت نکنند همه زحمات تیم درمان و حاکمیت از بین خواهد رفت.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به بسته معیشتی دولت گفت: دولت با اتخاذ تدابیری به مردم یارانه معیشتی و وام یک میلیون تومانی داده و راه ثبت نام را سامانه پیامکی اعلام کرده است، اما امروز گزارشاتی از صف‌های طولانی بدون رعایت فاصله اجتماعی در باجه‌های پستی و پست بانک‌ها رسیده که باعث نگرانی جدی شده است. انتظار می‌رود مردم طبق اعلام دولت و وزارت رفاه و سازمان برنامه به صورت غیرحضوری برای دریافت وام ثبت نام کنند چون بحث سلامت مردم است که از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد البته که موضوع رفاه و معیشت مردم هم دارای اهمیت است.

قربانی در پایان یادآور شد: کرونا ویروسی است که برایش نژاد و جنسیت تفاوتی ندارد. اگر مردم رعایت نکنند جبران بحران به وجود آمده سخت خواهد بود؛ اکنون ما وارد فازی شده ایم که موفقیت در آن به رعایت نکات بهداشتی توسط مردم بستگی دارد.

  • نویسنده : نجفی