طرح 3070 سرمایه گذاری  به نفع بیمه شدگان
طرح 3070 سرمایه گذاری  به نفع بیمه شدگان
سکان نیوز؛ سرپرست اداره کل تامین اجتماعی بوشهر گفت: در جهت ارتقای کیفی و کمی برنامه‌های تامین اجتماعی باید گام های بلندی را برداریم.

در دیدار عباس دیری، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی بوشهر و مدیرکل و کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر به پیشبرد و اهداف برنامه های این اداره کل اشاره کرد و یاد آور شد : باید به صورت یک گروه هماهنگ کار کنیم .

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اهمیت و خطیر بودن واحد روابط عمومی بیان کرد: هر چقدر هم تجهیزات و فعالیت داشته باشیم ، اما وقتی هماهنگی و اطلاع رسانی وجود نداشته باشد کار ما بی‌ثمر است.
وی خاطر نشان کرد: ما نباید در ارائه خدمت به مردم و بیمه شدگان به کم راضی باشیم و اینکه باید تلاش کنیم در جهت ارتقای کیفی و کمی برنامه‌هایمان گام های بلندی را برداریم.
دیری با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی سازمان تامین اجتماعی جلب رضایت مشتریان و خدمات گیرندگان از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است، تصریح کرد: تکریم کارکنان از اولویت های نخست برنامه های کاری این اداره کل است و طرح ۳۰۷۰ اجرای طرح (ارائه سی خدمت به صورت غیرحضوری برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی تامین اجتماعی) مهمترین برنامه کنونی این سازمان است که این طرح هزینه زا نیست بلکه سرمایه گذاری محسوب می شود و به نفع بیمه شدگان است.
وی با اشاره به اینکه توجه به اصل مشتری مداری و جلب رضایت متقاضیان خدمات به عنوان یکی از جهت گیری های اصلی تلقی می شود. اضافه کرد : تکریم از همکاران باعث فزونی تکریم از ارباب رجوع و بیمه شدگان خواهد شد .
دیری با تاکید بر اینکه همکاری و همدلی تمامی کارکنان تامین اجتماعی در بدست آوردن نتایج مثبت بسیار موثر است اذعان داشت : همدلی، خدمت ،رضایت مردم سرلوحه ماست و دلخوشی ما شما همکاران هستید .
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر ، عملکرد مدیریت درمان را مثبت و قابل توجه ارزیابی کرد و از زحمات همکاران در راستای خدمت رسانی قدردانی کرد.
دیری افزود : ایجاد امنیت و آرامش خاطر، نوع دوستی، همبستگی اجتماعی، رفع محرومیت و فقر و مسئولیت پذیری از مبانی و اهداف تأمین اجتماعی است که در نهایت موجب تأمین و ارتقای فضایل اخلاقی در جامعه گردیده و دستیابی به توسعه پایدار اجتماعی و اقتصادی را فراهم می آورد.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر یادآور شد: با توجه به اینکه جامعه هدف ما بزرگتر شده است ،سیاست شفاف سازی در حوزه صدور بخشنامه ها، ابهام زدایی در اجرای دستور العمل ها، فراگیر شدن طرح پرونده الکترونیک، تسهیل و رفع موانع تولید و توسعه خدمات غیرحضوری نوین و دیجیتال در حوزه های مختلف بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران از جمله اقدامات اساسی و مهمی است که در طی سالهای اخیر انجام شده و تداوم خواهد داشت .
دکتر نویدی فرد، مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، در این دیدار ضمن تبریک انتصاب عباس دیری اظهار کرد:در خصوص برنامه های مشترک می توانیم با همفکری و تفاهم هرچه بیشتر منجربه ارائه ی خدمات ارزنده تری به مردم داشته باشیم .
وی بیان داشت : در بخش بستری بیمارستانها رشد ۳۷ درصدی داشتیم و در حال بازنگری هستیم که تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها را بروزرسانی کنیم که امسال و یا سال آینده صورت خواهد گرفت.
شایان ذکر است در این دیدار طرفین بر تبادل همکاری هر چه بیشتر در حوزه درمان ،بیمه و ارایه خدمات و رضایتمندی مراجعین تاکید کردند.