سکان نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت:طرح 3070 تحولی شگرف و بنیادین در ارائه خدمات است .

جلسه بررسی بهبود و ارتقاء راهکارهای اجرایی طرح 3070 با حضور مدیر کل استان ، معاونین ، روسای ادارات و روسای شعب در محل اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
مسعود علیاری در ابتدای این جلسه از تلاش همه جانبه همکاران در پیشبرد طرح ملی 3070 تشکر نموده و اظهار داشت : نقش یکایک همکاران در موفقیت و اجرای مطلوب این طرح اهمیت خاصی داشته و مهمترین عامل در تسریع و نهادینه شدن این طرح حضور موثر و نقش آفرینی ارزشمند کلیه کارکنان است .
مدیر کل استان اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی در راستای دولت الکترونیک همواره پیشتاز بوده و با اجرای طرح 3070 گسترده ترین طرح خدمت رسانی غیر حضوری در فضای دیجیتال به شرکای سازمانی ارائه خواهد شد و از تمام ذینفعان انتظار و تقاضا داریم با ثبت نام در این سامانه (http:// es.tamin.ir) از خدمات آن برخوردارشوند .
مدیر کل استان با اشاره به اینکه آموزش کارکنان و مخاطبان بمنظور استفاده سهل و آسان از سامانه خدمات غیر حضوری از اولویت های اصلی قلمداد می شود ، افزود : با توجه به ضرورت این امر و رویکرد پاسخگوئی و تسهیل امور برای شرکای اجتماعی ، در تمام شعب تامین اجتماعی استان ، ایستگاههای پرسش و پاسخ بمنظور نحوه استفاده از درگاه الکترونیکی خدمات سازمان تامین اجتماعی برای کاربران راه اندازی شد تا به منظور ایجاد رضایتمندی بیشتر در تمامی گروههای مخاطب، کارشناسان آموزش دیده پاسخگوی مراجعین باشند .
علیاری گفت : رابطین ، طلایه داران طرح ملی 3070 هستند و با حضور درخشان خود، نقش تعیین کننده ای در توسعه و اجرای آن دارندو با استقرار در ایستگاه های پرسش و پاسخ مستقر در شعب تامین اجتماعی استان ضمن راهنمائی ، در زمینه خدمات غیر حضوری ، به سوالات مراجعین نیز پاسخ خواهند داد تا متقاضیان دیگر بدون مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی از خدمات غیر حضوری این سازمان بهره مند شوند .
علیاری همچنین اظهار داشت : علاوه بر ایجاد ایستگاه ها ، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی ، از طریق کانال های ارتباطی دیگر مانند سامانه تلفنی 1420،#1420*4* ، پیام صوتی و سامانه پیامکی متقاضیان مربوط به این طرح را ، راهنمایی می نمایند و بر قرارری تماس با مرکز ارتباطات مردمی در روز های کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 20 و پنج شنبه از ساعت 8 الی 16 امکان پذیر است . همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی مشکلات و سوالات خود را با مرکز مدیریت ارتباط با مشتری سازمان در میان گذاشته و از خدمات مورد نیاز خود بهرمند شوند .
در ادامه نیز روسای ادارات ، کارشناسان و روسای شعب نیز با ایراد مطالبی در خصوص طرح 3070 به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .