طرح 3070، تحولی چشمگیر در نحوه ارایه خدمات است
طرح 3070، تحولی چشمگیر در نحوه ارایه خدمات است
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در بازدید از شعبه سه تبریز و کارگزاری رسمی شماره 86 تاکید کرد: طرح 3070، تحولی چشمگیر در نحوه ارایه خدمات و کاهش مراجعات حضوری رقم زده است.

جعفر سمساری در این بازدید با تاکید بر اینکه طرح 3070، تحولی چشمگیر در نحوه ارایه خدمات و کاهش مراجعات حضوری رقم زده است، حضور فعالانه همکاران در این طرح را مورد توجه قرار داده و تصریح کرد، همراهی و همیاری شرکای اجتماعی در جهت پیشبرد این طرح و سایر برنامه‌های سازمان بسیار حایز اهمیت است.

جعفر سمساری، به ضرورت اصلاح‌ فرآیندها و چیدمان شعب با توجه به توسعه خدمات غیرحضوری اشاره و تصریح کرد، ضمن توقف خدمات حضوری در مورد خدمات غیرحضوری شده در شعب، پاسخگویی دقیق و شفاف و انعکاس ایرادات احتمالی در سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری بایستی به حد دنبال شود.

رسول عباسی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی استان نیز در این بازدید با تاکید بر این که ارایه مشاوره، جزو شرح وظایف یکایک همکاران بویژه در حوزه خدمات غیرحضوری می باشد، اذعان داشت عمق بخشی به خدمات غیرحضوری در دسترس مخاطبین، به منظور ارتقای اعتماد و رضایت مخاطبین، با آموزش فراگیر همکاران محقق خواهد گردید.

محمدرضا قدسی، ریاست شعبه سه تبریز نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعبه، مشارکت همکاران در طرح 3070 را از شاخصه های پیشبرد طرح دانسته و اذعان داشت همکاران برای ارایه خدمات برتر و مطلوب، تلاش خود را به کار بسته و این روند تداوم‌ دارد.