ضرورت تشکیل جبهه واحد رسانه ای در برابر تلاش ضد دینی دستگاه های تبلیغی غرب
ضرورت تشکیل جبهه واحد رسانه ای در برابر تلاش ضد دینی دستگاه های تبلیغی غرب
سکان نیوز؛ یک فعال رسانه ای و پژوهشگر مسائل اجتماعی بر لزوم مقابله هوشمندانه عناصر انقلابی جبهه اطلاع رسانی کشورمان با رویکرددین ستیزانه غرب تاکید کرد.

عقیل امامی در گفت و گویی ، با اشاره به اهانت مجدد نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام، گفت: این اهانت آشکار که تحت لوای آزادی در دنیای غرب صورت می گیرد، در واقع بخشی از سناریوی هدفمند استکبار علیه مقدسات مورد احترام مسلمانان سراسر جهان است.

وی با اشاره به سواستفاده همیشگی غرب از واژه آزادی و حقوق بشر یادآورشد: جای تعجب دارد مقامات فرانسوی در حالی به یک نشریه تحت الحمایه خود تحت لوای آزادی و دموکراسی اجازه اهانت به مقدسات مسلمانان جهان را می دهند که روژه گارودی اندیشمند برجسته خود را به خاطر طرح یک سئوال ساده در مورد اقدامات نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی مجازات کردند.

این فعال رسانه ای با انتقاد از سکوت و انفعال دستگاه های دیپلماسی و مجامع مسئول جهانی در قبال هتاکی نشریه فرانسوی به ساحت رسول اعظم (ص)، گفت: باید با تشکیل جبهه واحد رسانه ای در برابر اقدامات نابخردانه دستگاههای تبلیغی استکبار، غرب را از تکرار چنین اقدامات شرم آوری پشیمان کرد.

امامی همسویی فرانسه با رژیم صهیونیستی و سران کاخ سفید را در ماجرای هتاکی به مقدسات مسلمانان قطعی دانست و افزود: اوج گیری احساسات ضد استکباری درجهان و اقبال فزاینده مردم کشورهای مختلف به دین مبین اسلام علت رویکرد متفاوت دستگاه های تبلیغی غرب در قبال مسلمانان است.

وی با اشاره به مسئولیت تاریخی سازمان علمی فرهنگی ملل متحد” یونسکو”در قبال اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات مسلمانان، خاطرنشان کرد: وادادگی و انفعال توام با حمایت سازمان های مسئول بین المللی از این گونه اقدامات کور، در حافظه تاریخی ملت های مسلمان و آزادیخواه ثبت می شود.

این فعال رسانه ای ضرورت تشکیل اتحادیه جهانی خبرنگاران غیرمتعهد به کشورهای قدرتمند و استکباری را خاطرنشان کرد وافزود: نویسندگان و فعالان رسانه ای دنیای اسلام برای حفظ سنگرهای عقیدتی و ایمانی مشترک رسالت تاریخی دارند.

امامی با محکوم کردن تلاش مذبوحانه محور شرارت رسانه ای فرانسه، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در این ماجرا،لزوم فعال شدن خط دیپلماسی و پارلمانی کشورمان رابرای افشای ماهیت نقشه جدید ضددینی غرب خواستارشد.