ضرورت اعمال تدابیر سختگیرانه برای کنترل ویروس کرونا در مازندران
ضرورت اعمال تدابیر سختگیرانه برای کنترل ویروس کرونا در مازندران
سکان نیوز:رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم بر لزوم اعمال تدابیر سختگیرانه برای کنترل ویروس کرونا در این استان تاکید کرد.

به گزارش سکان نیوز/منصور علی زارعی در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا، گفت: وضعیت قرمز و ناپایدار مازندران در نقشه کرونایی کشور جای نگرانی دارد.

نماینده مردم ساری ومیاندرود با اشاره به رشد بالای بیماران کرونایی در مازندران افزود: افزایش شمار بیماران کرونایی در مازندران بیانگر عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس یادآورشد: نظارت بر خدمات و فعالیت‌های عمومی در سطح مازندران باید افزایش یابد.

زارعی نقش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در معرفی پروتکلهای بهداشتی و نظارت بر آن با اهمیت دانست و افزود: تشدید پروتکل های نظارتی در بازار و دستگاه‌های خدماتی روند ابتلا به این ویروس مهاجم را کاهش خواهد داد.

نماینده مردم ساری و میاندرود با اظهار نگرانی از تداوم شرایط کنونی گفت: باید با اجرای تدابیر سخت گیرانه و توجه به بعد فرهنگی از افزایش خسارتهای مادی و معنوی ناشی از گسترش ویروس کرونا در مازندران جلوگیری کرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تجلیل از فداکاری و تلاش مجاهدانه کادر درمان افزود: مهمترین راه کاهش فشاربر کادر درمان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای پروتکلهای بهداشتی است.

این مسئول با تاکید بر نقش آگاهسازی رسانه ها در این زمینه خواستار تلاش بیشتر اصحاب رسانه با متولیان امر شد.

زارعی گفت: جایگاه ملی مازندران می طلبد دولت حمایتهای بیشتری از فعالیتهای مقابله با کرونا در این استان داشته باشد.