صرفه جویی مشترکین در مصرف گاز و برق برای حفظ و پایداری شبکه های برق مازندران
صرفه جویی مشترکین در مصرف گاز و برق برای حفظ و پایداری شبکه های برق مازندران
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از مشترکین محترم خواست تا با صرفه جویی در مصرف گاز و برق به حفظ و پایداری شبکه برق کمک کنند .

فرامرز سپری در جلسه تحلیل حوادث این شرکت که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد گفت : با توجه به برودت هوای سرد و برف و بوران که اکثر نقاط کشور را درگیر کرده است و به تبع ان مصرف بالای گاز ، تامین سوخت نیروگاههای گازی تولید برق با مشکل مواجه شده است .

وی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مشترکین گرامی در تابستان 99 تصریح کرد : مشترکین گرامی می توانند با صرفه جویی در مصرف برق از جمله : استفاده حداقلی از وسایل گرمایشی برقی و وسایل پرمصرف برقی در ساعات اوج بار (17-21) ،استفاده از ظرفیت پر ماشین لباسشویی در هنگام شستشوی لباسها ، پوشیدن لباسهای فصل سرد در منزل ، اجتناب از باز و بسته کردن مکرر درب فریزر و یخچال ، جلوگیری از روشن ماندن لوازم برقی مانند لامپ های اضافی ، تلویزیون و سایر لوازم صوتی و تصویری ، کامپیوتر، لپ تاپ، شارژر موبایل و تبلت و غیره در زمانهایی که مورد استفاده قرار نمی گیرند و استفاده حداقلی از وسایل پرمصرف مانند اتو و جاروبرقی و.. از جمله راهکارهایی است که می تواند به پایداری شبکه برق کمک کند .